loading...

پیشواز من

کد آهنگهای پیشواز همراه اول محمد اصفهانی ارمغان تاریکی,همراه اول محمد اصفهانی ارمغان تاریکی,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز همراه اول محمد اصفهانی ارمغان تاریکی,کد پیشواز همراه اول محمد اصفهانی ارمغان ت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 159 چهارشنبه 17 بهمن 1397

کد آهنگهای پیشواز همراه اول محمد اصفهانی ارمغان تاریکی,همراه اول محمد اصفهانی ارمغان تاریکی,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز همراه اول محمد اصفهانی ارمغان تاریکی,کد پیشواز همراه اول محمد اصفهانی ارمغان تاریکی,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول محمد اصفهانی ارمغان تاریکی,کد آهنگ پیشواز همراه اول محمد اصفهانی ارمغان تاریکی جدید,pishvazman.rozblog.com,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ همراه اول محمد اصفهانی ارمغان تاریکی,

 

چه در دل من،چه در سر تو
من از تو رسیدم،به باور تو
تو بودی و،من به گریه نشستم
برابر تو، به خاطر تو
به گریه نشستم ، بگو چه کنم
 
با تو شوری در جان،بی تو جانی ویران
از این زخم پنهان،میمیرم
نامت در من باران
یادت در دل طوفان
با تو امشب پایان می گیرم
 
نه بی تو سکوت ، نه بی تو سخن
به یاد تو بودم ، به یاد تو من
ببین غم تو، رسیده به جانا 
دویده به تن، ببین غم تو، رسیده به جانم
بگو چه کنم
 
با تو شوری در جان،بی تو جانی ویران
از این زخم پنهان می میرم،می میرم

https://www.tarafdari.com

77692

ارمغان تاریکی 1

محمد اصفهانی

77691

ارمغان تاریکی

محمد اصفهانی

 







برچسب ها کد آهنگهای پیشواز همراه اول محمد اصفهانی ارمغان تاریکی همراه اول محمد اصفهانی ارمغان تاریکی سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز همراه اول محمد اصفهانی ارمغان تاریکی کد پیشواز همراه اول محمد اصفهانی ارمغان تاریکی کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول محمد اصفهانی ارمغان تاریکی کد آهنگ پیشواز همراه اول محمد اصفهانی ارمغان تاریکی جدید pishvazman.rozblog.com سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز کد آهنگ همراه اول محمد اصفهانی ارمغان تاریکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو