loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز ایرانسل مثل تو مرتضی اشرفیLyrics Music Morteza Ashrafi Mesl Toکد آهنگ پیشواز ایرانسل مثل تو مرتضی اشرفیترانه و شعر مثل تو مرتضی اشرفیدنیا مثل تو یکی آورده اونمخودتی دلمو جز تو آخه من بد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 53 پنجشنبه 09 آبان 1398


کد آهنگ پیشواز ایرانسل مثل تو مرتضی اشرفی

Lyrics Music Morteza Ashrafi Mesl To

کد آهنگ پیشواز ایرانسل مثل تو مرتضی اشرفی

ترانه و شعر مثل تو مرتضی اشرفی

دنیا مثل تو یکی آورده اونم
خودتی دلمو جز تو آخه من بدم به کی

هر جایی برم هستی بدجور به دل نشستی
اسیر اون نگات شدم دستی دستی

هر دردی دوا داره جز درد دوری از تو
من هر چی بگم بازم خیلی کم گفتم از تو


نباشی نفسم سنگین حالم بده
دل غمگین بدجور گرفتارم حال عاشقی اینه

دنیا مثل تو یکی آورده اونم خودتی
دلمو جز تو آخه من بدم به کی

هر جایی برم هستی بدجور به دل نشستی
اسیر اون نگات شدم دستی دستی

پیشواز - مثل تو مرتضی اشرفی

هر لحظه و هر نفس دل من به تو وابستس
بی هوا میرم از دست آخه شیرینی تو از بس

دنیا مثل تو یکی آورده اونم خودتی
دلمو جز تو آخه من بدم به کی

هر جایی برم هستی بدجور به دل نشستی
اسیر اون نگات شدم دستی دستی

هر دردی دوا داره جز درد دوری از تو
من هر چی بگم بازم خیلی کم گفتم از تو

نباشی نفسم سنگین حالم بده
دل غمگین بدجور گرفتارم حال عاشقی اینه

دنیا مثل تو یکی آورده اونم خودتی
دلمو جز تو آخه من بدم به کی

هر جایی برم هستی بدجور به دل نشستی
اسیر اون نگات شدم دستی دستی

**

 کد آهنگ پیشواز ایرانسل مثل تو مرتضی اشرفی

*درخواست شده توسط  کاربران اینترنت**فعلا ساخته نشده – جهت اطلاع رسانی*

این کد پیشواز  از سوی کاربران درخواست شده - درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیره







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو