loading...

پیشواز من

کد پیشواز ایرانسل مسیح و ارش نرو,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگهای پیشواز ایرانسل مسیح و ارش نرو,کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل مسیح و ارش نرو,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز ایرانسل مسیح و ارش نرو جدید,ایر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 79 سه شنبه 20 فروردین 1398

کد پیشواز ایرانسل مسیح و ارش نرو,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگهای پیشواز ایرانسل مسیح و ارش نرو,کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل مسیح و ارش نرو,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز ایرانسل مسیح و ارش نرو جدید,ایرانسل مسیح و ارش نرو,کد آهنگ پیشواز,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز ایرانسل مسیح و ارش نرو,کد آهنگ ایرانسل مسیح و ارش نرو,

http://upahang.com

تکلیفمو روشن نکردش آخرش دارن همه حرف میزنن پشته سرش
دیگه چقدر باید ازش دفاع کنم هر چی بگم هیشکی نمیشه باورش

چقدر بگم دلت هنوزم پیشمه دروغ بگم هم به خودم هم به همه
باید یکم دیگه بهش فرصت بدم دور بشم از فکرایی که تو سرمه

نرو که تلخه حالو روزم برام سخته هنوزم بدونه تو
نرو واست چی کم گذاشتم کسی جز تو نداشتم به جونه تو , نرو

تکست آهنگ نرو مسیح و آرش AP

کاشکی میفهمیدی دله من با توئه این جای خالی تویه سینه م جا توئه
گفتی که تقصیر منه باشه قبول گناه این قلبه شکسته م پا توئه

چقدر بهت گفتم نرو پیشم بمون چی شد اصا کشید به اینجا کارمون
قلبمو تا کی باید آرومش کنم چقدر باید دروغ بگم به اینو اون

نرو که تلخه حالو روزم برام سخته هنوزم بدونه تو
نرو واست چی کم گذاشتم کسی جز تو نداشتم به جونه تو , نرو

 

http://www.faratext.com

 

کد قطعه اول (قیمت ۳۰۰ تومان برای یک ماه): ۵۵۱۱۳۴۹۷

کد قطعه اول (قیمت ۱۲۶ تومان برای یک هفته): ۵۵۱۱۳۵۰۱

پخش آنلاین

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

کد قطعه دوم (قیمت ۳۰۰ تومان برای یک ماه): ۵۵۱۱۳۴۹۸

کد قطعه دوم (قیمت ۱۲۶ تومان برای یک هفته): ۵۵۱۱۳۵۰۲

پخش آنلاین

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

کد قطعه سوم (قیمت ۳۰۰ تومان برای یک ماه): ۵۵۱۱۳۴۹۹

کد قطعه سوم (قیمت ۱۲۶ تومان برای یک هفته): ۵۵۱۱۳۵۰۳

پخش آنلاین

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

کد قطعه چهارم (قیمت ۳۰۰ تومان برای یک ماه): ۵۵۱۱۳۵۰۰

کد قطعه چهارم (قیمت ۱۲۶ تومان برای یک هفته): ۵۵۱۱۳۵۰۴

پخش آنلاین

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

آموزش نحوه فعال سازی:

 







برچسب ها کد پیشواز ایرانسل مسیح و ارش نرو کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگهای پیشواز ایرانسل مسیح و ارش نرو کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل مسیح و ارش نرو سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز ایرانسل مسیح و ارش نرو جدید ایرانسل مسیح و ارش نرو کد آهنگ پیشواز سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز ایرانسل مسیح و ارش نرو کد آهنگ ایرانسل مسیح و ارش نرو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو