loading...

پیشواز من

,    کد پیشواز اهنگ رضا شیری دلی میخوامت,    کد پیشواز اهنگ دلی میخوامت شاهین بنان,    کد پیشواز آهنگ من دلی میخوامت از اهورا,    اهنگ دلی د

♥حسـ ــین♥ بازدید : 353 شنبه 24 خرداد 1399




,    کد پیشواز اهنگ رضا شیری دلی میخوامت
,    کد پیشواز اهنگ دلی میخوامت شاهین بنان
,    کد پیشواز آهنگ من دلی میخوامت از اهورا
,    اهنگ دلی دلی میخوامت
,    کد پیشواز اهنگ دلی میخوامت از علیرضا طلیسچی
,    کد پیشواز اهنگ رضا شیری سیم اخر
,    دلی میخوامت علیرضا قرینه
,    کد پیشواز اهنگ رضا شیری فرصت نداد
,    اهنگ جدید رضا شیری لج کردم

من با دیگران فرق دارم من دلی میخوامت
من تو رو فقط واسه خودت میخوام عادت دارم بهت

اونا تو رو دوست ندارن اونا لب و دهنن
شک نکن یه لحظه به دلم دلت رو بدش به من
دلت رو بدش به من

دلتو نده دستشون اونا بده رسمشون
بازی میکنن با احساست

دلتو نده دستشون اونا بده رسمشون
آخه دله توام مثه دله من با احساسه

دلتو نده دستشون اونا بده رسمشون
بازی میکنن با احساست

دلتو نده دستشون اونا بده رسمشون
آخه دله توام مثه دله من با احساسه

تکست آهنگ دلی میخوامت رضا شیری

آرومه دلم عشقه خوشگلم
تو بمون برام عاشقت شدم

آرومه دلم شک نکن به من
من یه عاشقم من یه عاشقم

دلتو نده دستشون اونا بده رسمشون
بازی میکنن با احساست

دلتو نده دستشون اونا بده رسمشون
آخه دله توام مثه دله من با احساسه

دلتو نده دستشون اونا بده رسمشون
بازی میکنن با احساست

دلتو نده دستشون اونا بده رسمشون
آخه دله توام مثه دله من با احساسه

**







برچسب ها کد پیشواز اهنگ رضا شیری دلی میخوامت کد پیشواز اهنگ دلی میخوامت شاهین بنان کد پیشواز آهنگ من دلی میخوامت از اهورا اهنگ دلی دلی میخوامت کد پیشواز اهنگ دلی میخوامت از علیرضا طلیسچی کد پیشواز اهنگ رضا شیری سیم اخر دلی میخوامت علیرضا قرینه کد پیشواز اهنگ رضا شیری فرصت نداد اهنگ جدید رضا شیری لج کردم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو