loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز آخر شب,    کد آهنگ پیشواز مسعود صادقلو آخر شب همراه اول,    آهنگ پیشواز آخر شب مسعود صادقلو همراه اول,    کد پیشواز همرا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 29 سه شنبه 02 مهر 1398



,    کد آهنگ پیشواز آخر شب
,    کد آهنگ پیشواز مسعود صادقلو آخر شب همراه اول
,    آهنگ پیشواز آخر شب مسعود صادقلو همراه اول
,    کد پیشواز همراه اول مسعود صادقلو پخش انلاین
,    کد پیشواز همراه اول مسعود صادقلو رفت
,    کد اهنگ پیشواز تو همون نیمه گمشدمی
,    کد اهنگ پیشواز همراه اول زیر بارونا برقص
,    کد پیشواز همراه اول مسعود صادقلو برگرد دوباره
,    کد پیشواز همراه اول مگه جنگه

,   

 

https://navatv.com/pishvaz/%DA%A9%D8%AF-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D9%88%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%84-%D9%85%D8%B3%D8%B9%D9%88%D8%AF-%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D9%82%D9%84%D9%88-%D8%A2%D8%AE%D8%B1-%D8%B4%D8%A8

کد پیشواز ایرانسل مسعود صادقلو آخر شب

۴۴۱۱۷۲۴۸ / آخر شب / مسعود صادقلو

بخشی از متن همین ترانه آخر شب مسعود صادقلو :

چه راحت گرفتی این زندگیمو میموندی پیشم اینطور نمیمرد

اینطور نمیکند از اون نگات دل دل دیگه دل نیست شد دیگه باطل

شد دیگه دور از تو و نگاهت قلبمو میگم تو و نگاهت

طرز نگاهت آخر عوض شد آخر تنم از این جاده پرت شد

آخرشم تا آخر شب من موندمو اون خاطرات

آخرشم تو دادی به باد دادی به باد دنیامو باز

آخرشم تو دیدی که وابسته شدم گفتی ازت

خسته شدم گفتی نباش دیگه دورم

آخرشم تا آخر شب من موندمو اون خاطرات

آخرشم تو دادی به باد دادی به باد دنیامو باز

آخرشم تو دیدی که وابسته شدم گفتی ازت

خسته شدم گفتی نباش دیگه دورم

 

نه حالم خوش نیست دیگه نیستی پیشم

شب تو بالکن تنها مثل دیشب تنهام مثل دیشب

هر چی تو خواستی همون شد همه چی دیگه تموم شد

رفتی اون همه عشقو حال کردی قبول نداری اشتباه کردی

تو چه جوری دلت میذاره تو آغوشی بری که بهت حسی نداره

اگه این نی پس هرزگی چیه دستات بوی عطرشو میده

آخرشم تا آخر شب من موندمو اون خاطرات

آخرشم تو دادی به باد دادی به باد دنیامو باز

آخرشم تو دیدی که وابسته شدم گفتی ازت

خسته شدم گفتی نباش دیگه دورم

چه راحت مسیرت از من جدا شد دیگه بریدم نه دیگه پاشو

از روی قلبم این خونه با تو تاریکه تا صبح تاریکه تا صبح

آخرشم تا آخر شب من موندمو اون خاطرات

آخرشم تو دادی به باد دادی به باد دنیامو باز

آخرشم تو دیدی که وابسته شدم گفتی ازت

خسته شدم گفتی نباش دیگه دورم

آخرشم تا آخر شب من موندمو اون خاطرات

آخرشم تو دادی به باد دادی به باد دنیامو باز

آخرشم تو دیدی که وابسته شدم گفتی ازت

خسته شدم گفتی نباش دیگه دورم

آخرشم تا آخر شب من موندمو اون خاطرات

آخرشم تو دادی به باد دادی به باد دنیامو باز

آخرشم تو دیدی که وابسته شدم گفتی ازت

خسته شدم گفتی نباش دیگه دورم







برچسب ها کد آهنگ پیشواز آخر شب کد آهنگ پیشواز مسعود صادقلو آخر شب همراه اول آهنگ پیشواز آخر شب مسعود صادقلو همراه اول کد پیشواز همراه اول مسعود صادقلو پخش انلاین کد پیشواز همراه اول مسعود صادقلو رفت کد اهنگ پیشواز تو همون نیمه گمشدمی کد اهنگ پیشواز همراه اول زیر بارونا برقص کد پیشواز همراه اول مسعود صادقلو برگرد دوباره کد پیشواز همراه اول مگه جنگه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو