loading...

پیشواز من

بیرون داره برف میاد بارون میاد نیستی کنارم … بعداز تو به این خونه و این زندگی حسی ندارم تو خونه تنهامو همش بعد تو من دلشوره دارم … کاشکی نمیگفتم بهت تنهام بذار دوست ندارم کاشکی نمیگفتم بهت تنهام بذار

♥حسـ ــین♥ بازدید : 13 شنبه 11 بهمن 1399

کد آوای انتظار نیستی کنارم علیرضا روزگار همراه اول

بیرون داره برف میاد بارون میاد نیستی کنارم … بعداز تو به این خونه و این زندگی حسی ندارم
تو خونه تنهامو همش بعد تو من دلشوره دارم … کاشکی نمیگفتم بهت تنهام بذار دوست ندارم
کاشکی نمیگفتم بهت تنهام بذار دوست ندارم … تقدیرم امسال همرنگ غم شد

کد اهنگ پیشواز همراه اول نیستی کنارم: 79042

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

برای فعال سازی این پیشواز کد قطعه را به شماره 8989 ارسال کنید.

# در صورت مشکل در کدها از طریق دیدگاه ها به ما اطلاع دهید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو