loading...

پیشواز من

کد پیشواز آهنگ محمد علیزاده به نام عشقم این روزا Code RBT Mohammad Alizadeh Called Eshgham In Rooza + قسمتی از ترانه آهنگ عشقم این روزا دلی رو زیر پا گذاشتی که قبل تو شکستگی داشت حال منه عا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 107 پنجشنبه 16 بهمن 1399

کد پیشواز آهنگ محمد علیزاده به نام عشقم این روزا

Code RBT Mohammad Alizadeh Called Eshgham In Rooza

+ قسمتی از ترانه آهنگ عشقم این روزا

دلی رو زیر پا گذاشتی که قبل تو شکستگی داشت
حال منه عاشق به کی به جز تو بستگی داشت
تهش واسه من و تو چی داشت
یه گوشه از تمام دنیا تو قلب تو برای من بود

کد پیشواز آهنگ محمد علیزاده به نام عشقم این روزا


کد پیشواز آهنگ عشقم این روزا از محمد علیزاده


————————————————————————


ایرانسل : برای فعال‌سازی کد آهنگ پیشواز ایرانسل موردنظر خود را به ۷۵۷۵ ارسال نمایید.


————————————————————————


آهنگ پیشواز : عشقم این روزا کد فعال سازی : 33111283


————————————————————————


همراه اول : برای فعال‌سازی کد آهنگ پیشواز موردنظر خود را به ۸۹۸۹ ارسال نمایید، در صورت مشکل با ۹۹۹۰ تماس بگیرید.


————————————————————————


آهنگ پیشواز : عشقم این روزا کد فعال سازی : 89931


————————————————————————


متن آهنگ عشقم این روزا از محمد علیزاده


دلی رو زیر پا گذاشتی که قبل تو شکستگی داشت
حال منه عاشق به کی به جز تو بستگی داشت
تهش واسه من و تو چی داشت
یه گوشه از تمام دنیا تو قلب تو برای من بود
کفره ولی میگم چشای تو خدای من بود
شروعت انتهای من بود
عشقم این روزا هوای تو هوام و بد کرده
یکی برات دوباره تب کرده
باور کن عشقم باور کن که باورم نمیشه تنهایی
می بینمت هنوزم اینجایی باور کن
دلتنگی یعنی تو دلشوره یعنی تو
تو بی من می میری می میرم من بی تو
عشقم این روزا هوای تو هوام و بد کرده
یکی برات دوباره تب کرده
باور کن عشقم باور کن که باورم نمیشه تنهایی
می بینمت هنوزم اینجایی باور کن







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو