loading...

پیشواز من

کد پیشواز ایرانسل دلبر شیرین سخن محمد اصفهانیkod pishvaz irancell Mohammad Esfahani Delbare Shirin Sokhanکد پیشواز ایرانسل دلبر شیرین سخن محمد اصفهانیترانه و شعر آهنگ دلبر شیرین سخن محمد اصفهانیمن چه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 0 پنجشنبه 28 اسفند 1399




کد پیشواز ایرانسل دلبر شیرین سخن محمد اصفهانی

kod pishvaz irancell Mohammad Esfahani Delbare Shirin Sokhan

کد پیشواز ایرانسل دلبر شیرین سخن محمد اصفهانی

ترانه و شعر آهنگ دلبر شیرین سخن محمد اصفهانی

من چه کنم با غم تو عاشق شدم عاشق
فکر نمیکردم که ته راهم چنین باشه

من میمیرم من دلگیرم من آروم نمیگیرم
من میمیرم من دلگیرم من آروم نمیگیرم

دلبر شیرین سخن ای جان من
هر کجا باشم تویی دلدار من
ای یارم خوبم ای یارم با تو آرومم

متن آهنگ دلبر شیرین سخن محمد اصفهانی

در گذر از راه تو بودم
چشمان زیبایت صدام کرد

من همان عاشق میمانم
من همانم که تا ابد میمانم

دلبر شیرین سخن ای جان من
هر کجا باشم تویی دلدار من
ای یار خوبم ای یارم با تو آرومم









اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو