loading...

پیشواز من

    کد آهنگ پیشواز ایرانسل آصف آریا پایتم من,    کد پیشواز ایرانسل آصف آریا,    کد پیشواز همراه اول آصف آریا پایتم من,    کد پیشواز آصف آریا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 283 چهارشنبه 17 مهر 1398

    کد آهنگ پیشواز ایرانسل آصف آریا پایتم من
,    کد پیشواز ایرانسل آصف آریا
,    کد پیشواز همراه اول آصف آریا پایتم من
,    کد پیشواز آصف آریا پایتم من
,    اهنگ پیشواز همراه اول از اصف اریا
,    کد آهنگ پیشواز آصف آریا
,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل پایتم من
,    کد اهنگ پیشواز اصف اریا پایتم من
,    کد اهنگ پیشواز همراه اول آصف آریا پایتم من

متن آهنگ پایتم من از آصف آریا

کنار منی و کنار توام تورو میخوامت من
 واسه خودم یجوری پیگیر تو شدم همه فهمیدن
تو که پیشمی همه چی رواله چقدر حس بینمون باحاله
 نه دیگه تورو به یه دنیا نمیدم
میخوای دوتایی بشینیم پایتم من هرجا بری پایتم 
من شمالو بچینیم پایتم من تو لب تر کن
میخوای دوتایی بشینیم پایتم من هرجا بری پایتم 
من شمالو بچینیم پایتم من عاشقتم خب

متن آهنگ پایتم من از آصف آریا

اینجوری که نگاه میکنی آدم خودشو گم میکنه 
نمیدونم از روزی که دیدمت من چم شده
فقط تویی که میتونی دلو ببری ببری و پس ندی 
تو اومدی تو شاه نشین دلم چقدم خوش اومدی
میخوای دوتایی بشینیم پایتم من هرجا بری پایتم 
من شمالو بچینیم پایتم من تو لب تر کن
میخوای دوتایی بشینیم پایتم من هرجا بری پایتم 
من شمالو بچینیم پایتم من عاشقتم خب
میخوای دوتایی بشینیم پایتم من هرجا بری پایتم 
من شمالو بچینیم پایتم من تو لب تر کن
میخوای دوتایی بشینیم پایتم من هرجا بری پایتم 
من شمالو بچینیم پایتم من عاشقتم خب

 

 

     کد آهنگ پیشواز ایرانسل آصف آریا پایتم من

*درخواست شده توسط  کاربران اینترنت**فعلا ساخته نشده – جهت اطلاع رسانی*

این کد پیشواز  از سوی کاربران درخواست شده - درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیره

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل آصف آریا پایتم من کد پیشواز ایرانسل آصف آریا کد پیشواز همراه اول آصف آریا پایتم من کد پیشواز آصف آریا پایتم من اهنگ پیشواز همراه اول از اصف اریا کد آهنگ پیشواز آصف آریا کد اهنگ پیشواز ایرانسل پایتم من کد اهنگ پیشواز اصف اریا پایتم من کد اهنگ پیشواز همراه اول آصف آریا پایتم من کد آهنگ پیشواز ایرانسل آصف آریا کد پیشواز ایرانسل آصف آریا پایتم من کد پیشواز آصف آریا کد پیشواز آصف آریا عزیزم کد پیشواز همراه اول آصف آریا عزیزم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو