loading...

پیشواز من

  متن آهنگ مهدی احمدوند با نام بماند   تو رفتی و سهمم از عشقت غمه سر قلبم هرچی بیاد حقمه یه لحظه از عشق تو غافل شدم جنونو رها کردم عاقل شدم تو که رفتی عقل از سر من پرید نمیشه که عشق از مغ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1833 پنجشنبه 23 خرداد 1398

 

متن آهنگ مهدی احمدوند با نام بماند

 

تو رفتی و سهمم از عشقت غمه سر قلبم هرچی بیاد حقمه
یه لحظه از عشق تو غافل شدم جنونو رها کردم عاقل شدم
تو که رفتی عقل از سر من پرید نمیشه که عشق از مغازه خرید
تو رفتی و قلب من افسرده شد دعاهای دشمن برآورده شد
بماند هنوز تو فکرتم نیفتاده عشقت از سرم
تو رفتی خنده با تو رفت بماند خودم مقصرم
بماند هنوز تو فکرتم دلتنگه صدای خندتم
بماند چی میکشم شبا خودم با خودم تو خلوتم

 

 naslemusic.com

هنوز عطر تو توی این خونه هست
چرا اشک من دست و پاتو نبست
دل آتیش گرفت از نبود تو سوخت
دلم رو دلت خیلی ارزون فروخت
دلم ابر و طوفانه حال و هواش
دلم به نبود تو عادت نداشت
چرا اشک من روت موثر نبود
چون هیشکی بجز من مقصر نبود
بماند هنوز تو فکرتم نیفتاده عشقت از سرم
تو رفتی خنده با تو رفت بماند خودم مقصرم
بماند هنوز تو فکرتم دلتنگه صدای خندتم
بماند چی میکشم شبا خودم با خودم تو خلوتم

 

کد آهنگ پیشواز مهدی احمدوند بماند ایرانسل

بزودی







برچسب ها مهدی احمدوند بماند ایرانسل اختصاصی از سایت پیشواز من کد آهنگ مهدی احمدوند بماند ایرانسل کد آهنگ پیشواز مهدی احمدوند بماند ایرانسل 1398 Pishvazman.rozblog.com کد آهنگ پیشواز جدید مهدی احمدوند بماند ایرانسل کد آهنگ پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز مهدی احمدوند بماند ایرانسل کد پیشواز مهدی احمدوند بماند ایرانسل کد آهنگ پیشواز جدید پیشواز کد آهنگ پیشواز ایرانسل سایت آهنگ پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو