loading...

پیشواز من

,    ,    کد آهنگ پیشواز مجتبی دربیدی,    کداهنگ پیشواز حسودا مجتبی دربیدی,    کد پیشواز همراه اول مجتبی دربیدی هوای دو نفره,  &nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 681 شنبه 23 آذر 1398


,   
,    کد آهنگ پیشواز مجتبی دربیدی
,    کداهنگ پیشواز حسودا مجتبی دربیدی
,    کد پیشواز همراه اول مجتبی دربیدی هوای دو نفره
,    کد اهنگ پیشواز بذار چشم حسودا کور بشه
,    کد پیشواز همراه اول بذار چشم حسودا کور بشه
,    کد پیشواز همراه اول بزار چشم حسودا کور بشه
,    کد اهنگ پیشواز کی از همه عاشق تره
,    Kod Pishvaz

 

یه هوای دو نفره 

دلم پیشه یه نفره

که همین دور و وره

خیلی دلم خستس

اون چشماش رو من بستس

دل من ازدست رفت و یه وابستس

زیر چتر آبی نمونده حس و نایی 

چتر و باز کردم نشستم تا بیایی

باز تو همین حوالی دارم یه حس عالی

منتظر میمونم نگو که بیخیالی

چیک چیک صدای ناودون دلم تنگ و پریشون

تاپ تاپ صدای قلبم نشستم زیر بارون

تیک تیک صدای ساعت ندارم دوریت و عادت 

نیستی میکنه هر دم دلم  از تو شکایت

چرا چراغ و دیوار و خونه ها شاهد های درد منن 

دستای سرد منن که میخوان دستت بگیرن عزیزم

تو چشمات زل بزنم 

نمیرم و دل نمیکنم

دل نمیکنم

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مجتبی دربیدی به نام هوای دو نفره

♫♫♫

یه هوای دو نفره

که همین دور و وره

اون چشماش رو من بستس

دل من ازدست رفت و یه وابستس

زیر چتر آبی نمونده حس و نایی

چتر و باز کردم نشستم تا بیایی

باز تو همین حوالی دارم یه حس عالی

منتظر میمونم نگو که بیخیالی

چیک چیک صدای ناودون دلم تنگ و پریشون

تاپ تاپ صدای قلبم نشستم زیر بارون

تیک تیک صدای ساعت ندارم دوریت و عادت

نیستی میکنه هر دم دلم  از تو شکایت

چرا چراغ و دیوار و خونه ها شاهد های درد منن

دستای سرد منن که میخوان دستت بگیرن عزیزم

تو چشمات زل بزنم

نمیرم و دل نمیکنم

 

tiktaraneh.ir

 

,    کد پیشواز همراه اول مجتبی دربیدی هوای دو نفره - بزودی

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز مجتبی دربیدی کداهنگ پیشواز حسودا مجتبی دربیدی کد پیشواز همراه اول مجتبی دربیدی هوای دو نفره کد اهنگ پیشواز بذار چشم حسودا کور بشه کد پیشواز همراه اول بذار چشم حسودا کور بشه کد پیشواز همراه اول بزار چشم حسودا کور بشه کد اهنگ پیشواز کی از همه عاشق تره Kod Pishvaz
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو