loading...

پیشواز من

” کنار هم ولی دوریم همیشه … مث ترس میون سنگ و شیشه ” یه وقتایی یه چیزایی نمیشه ” گذشته کارمون از نا امیدی … خودت آخر این بن بستو دیدی ” تمومش کن چرا ادامه میدی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 0 سه شنبه 28 بهمن 1399

کد آوای انتظار دیره محسن یگانه همراه اول

” کنار هم ولی دوریم همیشه … مث ترس میون سنگ و شیشه
” یه وقتایی یه چیزایی نمیشه
” گذشته کارمون از نا امیدی … خودت آخر این بن بستو دیدی
” تمومش کن چرا ادامه میدی

1- کد قطعه اول: 42860

 

 

 

” زمستون زده این رابطه رو … اما نمیریم و نشستیم وسط سرما
” تموم میشه یه روز صبر یکی از ما میره
” دلت خیلی نبود از اولش با من … چقد فاصله بود از دل تو تا من
” دیگه آخرشه یا تو برو یا من دیره

2- کد قطعه دوم: 42861

 

” کنار هم ولی از هم بریدیم … به چه روزای تاریکی رسیدیم
” ما رفتیم و تهش نوری ندیدیم
” مث یه قایق به گل نشسته … پشیمونیم ته راهای بسته
” من و تو و پلایی که شکسته

3- کد قطعه سوم: 42862

 

خرید پبشواز همراه اول محسن یگانه دیره با ارسال کد قطعه به شماره 8989







برچسب ها کد آوای انتظار همراه اول دیره محسن یگانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو