loading...

پیشواز من

سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا درخشنده حال ناب,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول سینا درخشنده حال ناب,کد آهنگ پیشواز,کد پیشواز همراه اول سینا درخشنده حال ناب,همراه اول سینا درخشنده حال ناب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 295 دوشنبه 12 فروردین 1398

سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا درخشنده حال ناب,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول سینا درخشنده حال ناب,کد آهنگ پیشواز,کد پیشواز همراه اول سینا درخشنده حال ناب,همراه اول سینا درخشنده حال ناب,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگهای پیشواز همراه اول سینا درخشنده حال ناب,کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا درخشنده حال ناب جدید,سایت پیشواز من,کد آهنگ همراه اول سینا درخشنده حال ناب,

 

هی ببین منو بردی عقلمو جوری که همه میگن که حسو حاله من چند
دلخوشم بهت آخ نگم بهت بانی تمامه خنده هام شدی به جرات

حالم با تو نابه غوغا میکنه چشم تو من مجنونم
کار دادی دیگه دست دلم دیوونم من با تو خوشم با تو خوشم میزونم

حالم با تو نابه غوغا میکنه چشم تو من مجنونم
کار دادی دیگه دست دلم دیوونم من با تو خوشم با تو خوشم میزونم

حاله نابمو عشقو حالمو رو به راهمو این حسمو تو دادی یادم
خوبی واسه من عشقه خاصه من تو یدونه ای مگه داریم شبیهت آدم

حالم با تو نابه غوغا میکنه چشم تو من مجنونم
کار دادی دیگه دست دلم دیوونم من با تو خوشم با تو خوشم میزونم

حالم با تو نابه , مجنونم , دیوونم

حالم با تو نابه غوغا میکنه چشم تو من مجنونم
کار دادی دیگه دست دلم دیوونم من با تو خوشم با تو خوشم میزونم

**

http://www.faratext.com

کد پیشواز همراه اول سینا درخشنده حال ناب - بزودی







برچسب ها سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا درخشنده حال ناب کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول سینا درخشنده حال ناب کد آهنگ پیشواز کد پیشواز همراه اول سینا درخشنده حال ناب همراه اول سینا درخشنده حال ناب کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگهای پیشواز همراه اول سینا درخشنده حال ناب کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا درخشنده حال ناب جدید سایت پیشواز من کد آهنگ همراه اول سینا درخشنده حال ناب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو