loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل ماکان بند حس عجیب,کد آهنگ پیشواز,ایرانسل ماکان بند حس عجیب,کد آهنگهای پیشواز ایرانسل ماکان بند حس عجیب,کد آهنگ ایرانسل ماکان بند حس عجیب,کد پیشواز ایرانسل ماکان بند حس عجیب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 47 چهارشنبه 08 خرداد 1398

کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل ماکان بند حس عجیب,کد آهنگ پیشواز,ایرانسل ماکان بند حس عجیب,کد آهنگهای پیشواز ایرانسل ماکان بند حس عجیب,کد آهنگ ایرانسل ماکان بند حس عجیب,کد پیشواز ایرانسل ماکان بند حس عجیب,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ماکان بند حس عجیب,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ماکان بند حس عجیب جدید,سایت پیشواز من,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,



کد آهنگ پیشواز ایرانسل ماکان بند حس عجیب

۳۳۱۱۴۵۹۰ حس عجیب ۱





۳۳۱۱۴۵۹۱ حس عجیب ۲





۳۳۱۱۴۵۹۲ حس عجیب ۳





ماهانه ۳۰۰ تومان  فعال سازی با ارسال کد مورد نظر به ۷۵۷۵

 
متن ترانه ماکان بند حس عجیب

رو به روم ایستادی و من خیره تو چشمای تو
اون چشمای تو همه دنیامه و
بگیریشون ازم دیدی یهو
دیوونه شد عاشقت دیوونه شد
کجا بگردم دنبالشو
کجا بگردم دنبال این آرامشو
حس عجیبه تو خنده هات
بهم میریزتم صدات
کجا بگردم دنبالشو
کجا بگردم دنبال این آرامشو

حس عجیبه تو خنده هات
بهم میریزتم صدات
تا تو هر جمعی میاد اسمت وسط من یهو بی معطلی جا میخورم
میبینن که میشکنه بال و پرم دیگه اون وقته که درجا میبرم
چه میدونن چی تو مغزم میگذره از تو و هرچی که ربط داره بهت
کاش فقط من و تو باشیم و همین کاش فقط مال خودم باشه دلت
کجا بگردم دنبالشو کجا بگردم دنبال این آرامشو حس عجیبه تو خنده هات بهم میریزتم صدات
کجا بگردم دنبالشو کجا بگردم دنبال این آرامشو حس عجیبه تو خنده هات بهم میریزتم صدات









منبع
mtn-music.org







برچسب ها کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل ماکان بند حس عجیب کد آهنگ پیشواز ایرانسل ماکان بند حس عجیب کد آهنگهای پیشواز ایرانسل ماکان بند حس عجیب کد آهنگ ایرانسل ماکان بند حس عجیب کد پیشواز ایرانسل ماکان بند حس عجیب کد آهنگ پیشواز ایرانسل ماکان بند حس عجیب کد آهنگ پیشواز ایرانسل ماکان بند حس عجیب جدید سایت پیشواز من سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو