loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز آرون افشار طبیب ماهر همراه اول,کد آهنگهای پیشواز آرون افشار طبیب ماهر همراه اول,سایت پیشواز من,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ آرون افشار طبیب ماهر همراه اول,کد پیشواز آرون

♥حسـ ــین♥ بازدید : 609 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398

کد آهنگ پیشواز آرون افشار طبیب ماهر همراه اول,کد آهنگهای پیشواز آرون افشار طبیب ماهر همراه اول,سایت پیشواز من,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ آرون افشار طبیب ماهر همراه اول,کد پیشواز آرون افشار طبیب ماهر همراه اول,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز آرون افشار طبیب ماهر همراه اول جدید,آرون افشار طبیب ماهر همراه اول,کد آهنگ پیشواز جدید آرون افشار طبیب ماهر همراه اول,

لحظه ای کاش کمی صبر کنی به خاطر من
مرحم حال دلم باش طبیب ماهر من
من به قربان تو و حالت جذاب نگاهت
مبتلای توام و باخته ام دل به نگاهت
ای وای هوایی شده این دل چه حالی شده از حال دلت باخبرم کن
ای وای هوایی شده این دل چه حالی شده تو مرا عاشق ترم کن
ای وای به چشمای تو سوگند که نقاشی لبخند تو ایمان مرا برد
ای وای ببین برق نگاهت آن صورت ماهت چه بلایی سرم آورد


دل به دریا زده ام سمت نگاه تو عزیزم
دل من یوسف افتاده به چاه تو عزیزم
من در صدد یار و تو دلدار و چه تقدیر قشنگی
من باشم و تو باشی ای وای چه تصویر قشنگی
ای وای هوایی شده این دل چه حالی شده از حال دلت باخبرم کن
ای وای هوایی شده این دل چه حالی شده تو مرا عاشق ترم کن
ای وای به چشمای تو سوگند که نقاشی لبخند تو ایمان مرا برد
ای وای ببین برق نگاهت آن صورت ماهت چه بلایی سرم آورد

 

https://naslemusic.com/

 

کد آهنگ پیشواز آرون افشار طبیب ماهر همراه اول - بزودی

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز آرون افشار طبیب ماهر همراه اول کد آهنگهای پیشواز آرون افشار طبیب ماهر همراه اول سایت پیشواز من سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ آرون افشار طبیب ماهر همراه اول کد پیشواز آرون افشار طبیب ماهر همراه اول کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز آرون افشار طبیب ماهر همراه اول جدید آرون افشار طبیب ماهر همراه اول کد آهنگ پیشواز جدید آرون افشار طبیب ماهر همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو