loading...

پیشواز من

  کد پیشواز همراه اول محسن یگانه بنام دو راهی Kod pishvaz Hamrah aval mohsen yeganeh کد آوای انتظار محسن یگانه همراه اول دو راهی Avaye entezar mohsen yegane ;n \da,hc ilvhi h,g lpsk d’

♥حسـ ــین♥ بازدید : 34 چهارشنبه 23 مهر 1399

 

کد پیشواز همراه اول محسن یگانه بنام دو راهی

Kod pishvaz Hamrah aval mohsen yeganeh

کد آوای انتظار محسن یگانه همراه اول دو راهی

Avaye entezar mohsen yegane

;n \da,hc ilvhi h,g lpsk d’hki      

;n H,hd hkjzhv lpsk d’hki

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

www.pishvazman.rozblog.com

54108   دو راهی       محسن یگانه

داری بی همسفر میری مسیر اشتباهاتو
غبار بی کسی پوشوند تمام رد پاهاتو
بیا برگردیم اون روزا که همدیگه رو داریم
کی گفته آخر خطیم کی گفته آخر کاریم


 

تو دستاتو تکون میدی همین جا آخر راهه
داریم از هم جدا میشیم داریم میریم تو بیراهه
میترسیدم از امروزی که تو قلب کسی جا شی
دارم فرداتو میبینم محاله با کسی باشی


داری از اول جاده ، دو راهی رو نشون می دی
از این لحظه جدا میشیم ، تو دستاتو تکون میدی
حالا من موندم و سایه ام ، که از تنهایی بهت کرده
من و نقطه ی پایان ، که دنیامو غروب کرده


تو دستاتو تکون میدی ، همین جا اخر راهه
داریم از هم جدامیشیم ،داریم میریم تو بیراهه
میترسیدم از امروزی که تو قلب کسی جا شی
دارم فرداتو می بینم ، محاله با کسی باشی

 

تو دستاتو تکون میدی ، همین جا اخر راهه
داریم از هم جدامیشیم ،داریم میریم تو بیراهه
تو دستاتو تکون میدی ، همین جا اخر راهه

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو