loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی دوتایی ایرانسل جدید,کد آهنگ پیشواز جدید میثم ابراهیمی دوتایی ایرانسل,کد آهنگهای پیشواز میثم ابراهیمی دوتایی ایرانسل,کد آهنگ میثم ابراهیمی دوت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 241 جمعه 10 خرداد 1398

کد آهنگ پیشواز,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی دوتایی ایرانسل جدید,کد آهنگ پیشواز جدید میثم ابراهیمی دوتایی ایرانسل,کد آهنگهای پیشواز میثم ابراهیمی دوتایی ایرانسل,کد آهنگ میثم ابراهیمی دوتایی ایرانسل,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی دوتایی ایرانسل,سایت آهنگ پیشواز,کد پیشواز میثم ابراهیمی دوتایی ایرانسل,میثم ابراهیمی دوتایی ایرانسل,

naslemusic.com

یکی یک دونه ای واسم دلم هی تنگ میشه واست
اگه ترکم کنی جونم هیچی از من نمیمونه
سنگ رو سنگ بند نمیمونه این آدم دل نگرونه
تو که هستی همه چی هست نمیخوام هیشکی بمونه
بذار جون بگیرم کنار تو دوتایی مون یکی بشیم
بخندی آروم بگیرم بدون هم جایی نریم من و تو باز دیوونه شیم
بذار جون بگیرم کنار تو دوتایی مون یکی بشیم
بخندی آروم بگیرم بدون هم جایی نریم من و تو باز دیوونه شیم

احساس قشنگه این رابطه منه بی عقل رو آدم کرد
روزای اول مون رو یادته که نگات قلبمو پرپر کرد
بذار جون بگیرم کنار تو دوتایی مون یکی بشیم
بخندی آروم بگیرم بدون هم جایی نریم من و تو باز دیوونه شیم
بذار جون بگیرم کنار تو دوتایی مون یکی بشیم
بخندی آروم بگیرم بدون هم جایی نریم من و تو باز دیوونه شیم

 

کد پیشواز میثم ابراهیمی دوتایی ایرانسل

 

هنوز منتشر نشده - پس از انتشار در سایت قرار میگیرد


 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی دوتایی ایرانسل جدید کد آهنگ پیشواز جدید میثم ابراهیمی دوتایی ایرانسل کد آهنگهای پیشواز میثم ابراهیمی دوتایی ایرانسل کد آهنگ میثم ابراهیمی دوتایی ایرانسل کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی دوتایی ایرانسل سایت آهنگ پیشواز کد پیشواز میثم ابراهیمی دوتایی ایرانسل میثم ابراهیمی دوتایی ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو