loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز سامان جلیلی یکی به دو,کد آهنگ سامان جلیلی یکی به دو,سامان جلیلی یکی به دو,کد آهنگهای پیشواز سامان جلیلی یکی به دو,کد آهنگ پیشواز سامان جلیلی یکی به دو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 456 شنبه 06 بهمن 1397

کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز سامان جلیلی یکی به دو,کد آهنگ سامان جلیلی یکی به دو,سامان جلیلی یکی به دو,کد آهنگهای پیشواز سامان جلیلی یکی به دو,کد آهنگ پیشواز سامان جلیلی یکی به دو جدید,سایت آهنگ پیشواز,کد پیشواز سامان جلیلی یکی به دو,کد آهنگ پیشواز جدید سامان جلیلی یکی به دو,

چه خوبه وقتی یکی داری که هی دل نگرانت میشه میره میاد بیقرارت میشه
هر چقدر یکی به دو کنی باز دلدارت میشه

دل نگرانت میشه میره میاد بیقرارت میشه هر چقدر یکی به دو کنی باز دلدارت میشه

میدونی که چجوری که روت حساسه دلم
همه جوره پات می مونم با تو رو راسته دلم یه دیوونه م که میدونی پر از احساسه دلم

میدونی که چجوری که رو تو حساسه دلم
همه جوره پات می مونم با تو رو راسته دلم یه دیوونه م که میدونی پر از احساسه دلم

تکست آهنگ یکی به دو سامان جلیلی

از وقتی با همیم همه جوره درگیرتم
فکر نمیکردم اینجوری دل بدی به دلم عشقو که تو چشمات میبینم میمیره دلم

تا هستی هستم خیلی به تو وابستم
خوب خودت میدونی که تا تهش باهات هستم واسه داشتنه تو خیلی به پات نشستم

میدونی که چجوری که روت حساسه دلم
همه جوره پات می مونم با تو رو راسته دلم یه دیوونه م که میدونی پر از احساسه دلم

میدونی که چجوری که رو تو حساسه دلم
همه جوره پات می مونم با تو رو راسته دلم یه دیوونه م که میدونی پر از احساسه دلم

 

کد آهنگ پیشواز سامان جلیلی یکی به دو

 

بزودی .... پس از انتشار در سایت قرار میگیرد







برچسب ها کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز سامان جلیلی یکی به دو کد آهنگ سامان جلیلی یکی به دو سامان جلیلی یکی به دو کد آهنگهای پیشواز سامان جلیلی یکی به دو کد آهنگ پیشواز سامان جلیلی یکی به دو جدید سایت آهنگ پیشواز کد پیشواز سامان جلیلی یکی به دو کد آهنگ پیشواز جدید سامان جلیلی یکی به دو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو