loading...

پیشواز من

,    کد اهنگ پیشواز علیرضا قربانی لیلا,    کد پیشواز علیرضا قربانی تنهایی لیلا,    آهنگ پیشواز علیرضا قربانی لیلا,    کد پیشواز علیرضا قربان

♥حسـ ــین♥ بازدید : 69 سه شنبه 02 مهر 1398



,    کد اهنگ پیشواز علیرضا قربانی لیلا
,    کد پیشواز علیرضا قربانی تنهایی لیلا
,    آهنگ پیشواز علیرضا قربانی لیلا
,    کد پیشواز علیرضا قربانی سریال پدر
,    آهنگ پیشواز علیرضا قربانی سریال پدر
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول علیرضا قربانی سریال پدر
,    اهنگ پیشواز علیرضا قربانی عشق اسان ندارد
,    کد پیشواز همراه اول علیرضا قربانی سریال پدر
,    کد پیشواز علیرضا قربانی لیلا

,   

 

بی تو به سامان نرسم ای سر و سامان همه تو
ای به تو زنده همه من ای به تنم جان همه تو
من همه تو تو همه تو او همه تو ما همه تو
هر که و هر کس همه تو این همه تو آن همه تو

من که به دریاش زدم تا چه کنی با دل من
تخته تو و ورطه تو و ساحل و طوفان همه تو
ای همه دستان ز تو و مستی مستان ز تو هم

دانلود آهنگ تیتراژ سریال تنهایی لیلا علیرضا قربانی

رمز میستان همه تو راز نیستان همه تو
شور تو آواز تویی بلخ تو شیراز تویی
جاذبه شعر تو و جوهر عرفان همه تو

بی تو به سامان نرسم ای سر و سامان همه تو
ای به تو زنده همه من ای به تنم جان همه تو
من همه تو تو همه تو او همه تو ما همه تو
هر که و هر کس همه تو این همه تو آن همه تو

 

,    کد پیشواز علیرضا قربانی تنهایی لیلا - جهت اطلاع رسانی - هنوز ساخته نشده







برچسب ها کد اهنگ پیشواز علیرضا قربانی لیلا کد پیشواز علیرضا قربانی تنهایی لیلا آهنگ پیشواز علیرضا قربانی لیلا کد پیشواز علیرضا قربانی سریال پدر آهنگ پیشواز علیرضا قربانی سریال پدر کد آهنگ پیشواز همراه اول علیرضا قربانی سریال پدر اهنگ پیشواز علیرضا قربانی عشق اسان ندارد کد پیشواز همراه اول علیرضا قربانی سریال پدر کد پیشواز علیرضا قربانی لیلا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو