loading...

پیشواز من

تا اومدی تو دنیام همه چی زیرو رو شد همه روزای خوب زندگیم با تو شروع شد آخه قبل تو این دلخوشیا رو که نداشتم آخ اگه تو نبودی من کیو جای تو میذاشتم عاشقم کری با دلم چیکار کردی خوب تونستی جا کنی خودتو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 663 شنبه 04 مرداد 1399

تا اومدی تو دنیام همه چی زیرو رو شد
همه روزای خوب زندگیم با تو شروع شد
آخه قبل تو این دلخوشیا رو که نداشتم
آخ اگه تو نبودی من کیو جای تو میذاشتم
عاشقم کری با دلم چیکار کردی خوب تونستی جا کنی خودتو توی دل منه دیوونه
دل وامونده پیش تو که جا مونده به جون تو اگه بزارم تو بری از این خونه
عاشقم کری با دلم چیکار کردی خوب تونستی جا کنی خودتو توی دل منه دیوونه
دل وامونده پیش تو که جا مونده به جون تو اگه بزارم تو بری از این خونه


کد آهنگ پیشواز فریان دلبر جانم ایرانسل


بزودی







برچسب ها کد آوای انتظار فریان دلبر جانم پخش انلاین کد آهنگ پیشواز کد پیشواز کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز رایتل فریان دلبر جانم کد آهنگ پیشواز فریان دلبر جانم برای رایتل پخش انلاین کد آهنگ پیشواز ایرانسل فریان دلبر جانم کد آهنگ پیشواز فریان دلبر جانم ایرانسل کد آوای انتظار فریان دلبر جانم کد آهنگ پیشواز فریان دلبر جانم kod ahang pishvaz کد آهنگ پیشواز همراه اول فریان دلبر جانم کد آهنگ پیشواز فریان دلبر جانم رایتل کد آهنگ پیشواز فریان دلبر جانم همراه اول کد پیشواز فریان دلبر جانم کد آهنگ پیشواز فریان دلبر جانم پخش انلاین کد پیشواز همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو