loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز حال دلم با تو خوشه,    کد آهنگ پیشواز همراه اول مسیح و آرش ماه عسل,    کد پیشواز حال دلم با تو خوشه همراه اول,    کد پیش

♥حسـ ــین♥ بازدید : 4879 دوشنبه 05 آذر 1397


,    کد آهنگ پیشواز حال دلم با تو خوشه
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول مسیح و آرش ماه عسل
,    کد پیشواز حال دلم با تو خوشه همراه اول
,    کد پیشواز مسیح و آرش ماه عسل همراه اول
,    آهنگ پیشواز مسیح و آرش ماه عسل همراه اول
,    کد پیشواز همراه اول وقتی ازم دوری دنیام جهنمه
,    کد پیشواز همراه اول ماه عسل ۹۷
,    کد پیشواز مسیح و آرش همراه اول
,    کد اهنگ پیشواز مسیح و ارش ای پی همراه اول

کد پیشواز ایرانسل آرش و مسیح ماه عسل

۵۵۱۱۳۰۳۴ ماه عسل ۹۷ آرش و مسیح

۵۵۱۱۳۰۳۵ ماه عسل ۹۷ آرش و مسیح

۵۵۱۱۳۰۳۶ ماه عسل ۹۷ آرش و مسیح

۵۵۱۱۳۰۳۷ ماه عسل ۹۷ آرش و مسیح

۵۵۱۱۳۰۳۸ ماه عسل ۹۷ آرش و مسیح

۵۵۱۱۳۰۳۹ ماه عسل ۹۷ آرش و مسیح

بخشی از متن همین ترانه ماه عسل آرش و مسیح:

حس میکنم عشقه دردی که دنیامو بغل کرده

حال و هوای من تو برنگردی برنمیگرده

وقتی ازم دوری دلتنگی رو قلب من آواره

هر جا برم فکرت حتی یه شب تنهام نمیذاره

حال دلم با تو خوشه بغضت صدامو میکشه این عشقه

هرجا که میرم حرف زدی با من بدنیا اومدی این عشقه

وقتی بهت فکر میکنیم حس میکنم عطر تورو میگیرم

حتی من از تصور اینکه به من فکر میکنی میمیرم

وقتی ازم دوری دنیام جهنمه حس میکنم هوا کمه

هر جا برم دورم هرجا بری دوری غربت تموم عالمه

وقتی ازت دورم قلبم نمیزنه این حال هر شب منه

دنیا بدون تو زندون بی دره بغضه که گریه میشه یه سره

حال دلم با تو خوشه بغضت صدامو میکشه این عشقه

هرجا که میرم حرف زدی با من بدنیا اومدی این عشقه

وقتتی بهت فکرمیکنیم حس میکنم عطر تورو میگیرم

حتی من از تصور اینکه به من فکر میکنی میمیرم

 

https://nava.ir







برچسب ها کد آهنگ پیشواز حال دلم با تو خوشه کد آهنگ پیشواز همراه اول مسیح و آرش ماه عسل کد پیشواز حال دلم با تو خوشه همراه اول کد پیشواز مسیح و آرش ماه عسل همراه اول آهنگ پیشواز مسیح و آرش ماه عسل همراه اول کد پیشواز همراه اول وقتی ازم دوری دنیام جهنمه کد پیشواز همراه اول ماه عسل ۹۷ کد پیشواز مسیح و آرش همراه اول کد اهنگ پیشواز مسیح و ارش ای پی همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو