loading...

پیشواز من

  متن آهنگ آینه از فریدون آسرایی اون که تو آینه ی منه شکل منه من اما نیست یکی به شکل خود من انگاری دیگه اینجا نیست Engari Dige Inja Nist اون که تو آینه ی منه روزی هزار بار می شکنه یه زندگی یه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 25 دوشنبه 25 فروردین 1399

 

متن آهنگ آینه از فریدون آسرایی
اون که تو آینه ی منه
شکل منه من اما نیست
یکی به شکل خود من
انگاری دیگه اینجا نیست

Engari Dige Inja Nist

اون که تو آینه ی منه
روزی هزار بار می شکنه
یه زندگی یه خاطره
تو آینه ی دل منه

To Ayneye Dele Mane

اون روزا که خودم بودم
کوچه پُر از ترانه بود
چشام یه برق دیگه داشت
درختا پُر جوانه بود

Derakhta Por Javaneh Bood

من بودم و بنفشه ها
یه پشت بوم یه خاطره
دل جوونم می تپید
پشت حصار پنجره
ترانه آهنگ آینه از فریدون آسرایی

اون که تو آینه ی منه
شکل منه من اما نیست
یکی به شکل خود من
انگاری دیگه اینجا نیست

Engari Dige Inja Nist

اون که تو آینه ی منه
روزی هزار بار می شکنه
یه زندگی یه خاطره
تو آینه ی دل منه

To Ayneye Dele Mane


 

کد آهنگ پیشواز همراه اول فریدون آسرایی آینه

35398   آینه فریدون آسرایی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی آینه ایرانسل کد آهنگ پیشواز کد پیشواز فریدون آسرایی آینه کد پیشواز کد آوای انتظار فریدون آسرایی آینه کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی آینه کد آوای انتظار فریدون آسرایی آینه پخش انلاین کد آهنگ پیشواز ایرانسل فریدون آسرایی آینه کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی آینه رایتل کد آهنگ پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز رایتل فریدون آسرایی آینه کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی آینه پخش انلاین کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی آینه همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول فریدون آسرایی کد آهنگ پیشواز همراه اول فریدون آسرایی آینه کد پیشواز همراه اول کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی آینه برای رایتل پخش انلاین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو