loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز  بهنام صفوی آرامش همراه اول جدید,کد پیشواز  بهنام صفوی آرامش همراه اول,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ  بهنام صفوی آرامش همراه اول,کد آهنگ پیشواز جدید  به

♥حسـ ــین♥ بازدید : 225 پنجشنبه 04 بهمن 1397

کد آهنگ پیشواز  بهنام صفوی آرامش همراه اول جدید,کد پیشواز  بهنام صفوی آرامش همراه اول,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ  بهنام صفوی آرامش همراه اول,کد آهنگ پیشواز جدید  بهنام صفوی آرامش همراه اول,کد آهنگ پیشواز  بهنام صفوی آرامش همراه اول,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگهای پیشواز  بهنام صفوی آرامش همراه اول, بهنام صفوی آرامش همراه اول,

♫♫ چشات آرامشی داره که تو چشمای هیشکی نیست
میدونم که توی قلبت بجز من جای هیشکی نیست
چشات آرامشی داره که دورم میکنه از غم
یه احساسی بهم میگه دارم عاشق میشم کم کم
تو با چشمای آرومت بهم خوشبختی بخشیدی
خودت خوبی و خوبی رو داری یاد منم میدی
تو با لبخند شیرینت بهم عشقو نشون دادی
تورویای تو بودم که واسه من دست تکون دادی
از بس تو خوبی ، میخوام باشی تو کل ، رویا هام
تا جون بگیرم ، با تو باشی امید ، فردا هام
چشات آرامشی داره كه پابند نگات میشم
ببین تو بازی چشمات دوباره كیش و مات میشم
بمون و زندگیمو با نگاهت آسمونی كن
بمون و عاشق من باش بمون و مهربونی كن ♫♫

http://www.irmp3.ir/

کد آهنگ پیشواز بهنام صفوی آرامش همراه اول

30653

آرامش

بهنام صفوی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز بهنام صفوی آرامش همراه اول جدید کد پیشواز بهنام صفوی آرامش همراه اول کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز کد آهنگ بهنام صفوی آرامش همراه اول کد آهنگ پیشواز جدید بهنام صفوی آرامش همراه اول کد آهنگ پیشواز بهنام صفوی آرامش همراه اول سایت آهنگ پیشواز کد آهنگهای پیشواز بهنام صفوی آرامش همراه اول بهنام صفوی آرامش همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو