loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز جدید مادرمی منصور,مادرمی منصور,کد آهنگ پیشواز,سایت آهنگ پیشواز,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز مادرمی منصور جدید,کد پیشواز مادرمی منصور,کد آهنگ پیشواز مادرمی منصور,کد آهنگهای پیشواز مادرم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 2781 چهارشنبه 07 فروردین 1398

کد آهنگ پیشواز جدید مادرمی منصور,مادرمی منصور,کد آهنگ پیشواز,سایت آهنگ پیشواز,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز مادرمی منصور جدید,کد پیشواز مادرمی منصور,کد آهنگ پیشواز مادرمی منصور,کد آهنگهای پیشواز مادرمی منصور,کد آهنگ مادرمی منصور,کد آهنگ پیشواز جدید,

 

مادرمی ... مادرمی
.
تاج ِ سرمی مادرمی بال و پرمی
مادرمی
عشق ِ اول و آخرمی مادرمی
مادرمی
جز تو به قربون ِ کسی نمیرم
جز تو کسی و اینهمه
نمیخوام
زیبایی تک تک ِ لحظه هامی
عاشقتم با تک تک ِ
نفسهام
عاشقتم با تک تک ِ
نفسهام
تاج ِ سرمی مادرمی بال و پرمی
مادرمی
عشق ِ اول و آخرمی مادرمی
مادرمی
.
.
.
مادر که نیست جواهر ِ عاشقتم عزیزم
جونم به قربونت بره
عاشقتم عزیزم
بهشت ِ زیر ِ پای ِ تو عاشقتم عزیزم
الهی من فدای ِ تو
عاشقتم عزیزم
سایه ی ِ بالا سری.از همه عاشق تری
بخاطر ِ عشق ِ من
از خودتم میگذری
از خودتم میگذری
.
تاج ِ سرمی مادرمی بال و پرمی
مادرمی
عشق ِ اول و آخرمی مادرمی
مادرمی
.
.
مادر که نیست جواهر ِ عاشقتم عزیزم
جونم به قربونت بره
عاشقتم عزیزم
بهشت ِ زیر ِ پای ِ تو عاشقتم عزیزم
الهی من فدای ِ.تو
عاشقتم عزیزم
تاج ِ سرمی مادرمی بال و پرمی
مادرمی
عشق ِ اول و آخرمی مادرمی
مادرمی
 

http://www.bestbaz.ir/

کد اهنگ پیشواز مادرمی منصور - بزودی - ساخته نشده







برچسب ها کد آهنگ پیشواز جدید مادرمی منصور مادرمی منصور کد آهنگ پیشواز سایت آهنگ پیشواز سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز مادرمی منصور جدید کد پیشواز مادرمی منصور کد آهنگ پیشواز مادرمی منصور کد آهنگهای پیشواز مادرمی منصور کد آهنگ مادرمی منصور کد آهنگ پیشواز جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو