loading...

پیشواز من

Kod Pishvaz Hamrah avall - Sina Sarlak & Mostafa Pashaei Roozegarکد پیشواز همراه اول روزگار سینا سرلک و مصطفی پاشاییترانه و شعر روزگار سینا سرلک و مصطفی پاشاییروزگار باز دوباره یاد من میاره روزایه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 211 چهارشنبه 23 مرداد 1398





Kod Pishvaz Hamrah avall - Sina Sarlak & Mostafa Pashaei Roozegar

کد پیشواز همراه اول روزگار سینا سرلک و مصطفی پاشایی

ترانه و شعر روزگار سینا سرلک و مصطفی پاشایی

روزگار باز دوباره یاد من میاره روزایه سخت عمرمو
ای بهار عمر من چه روزایی که تو نبودِ تو میمردمو

روزگار باز داره اسمتو میاره تویه زندگیه سخته من
ای تمومه زندگی من اسم تو تو بیت بیت شعرام بردمو

از حسِ پاک من بگیر تا ترانه هام همش رو وقف تو میکنم


برای زنده بودنم یه قلب دارم اونم واسه تو خونه میکنم

از حسه پاک من بگیر تا ترانه هام همش رو وقف تو میکنم
برای زنده بودنم یه قلب دارم اونم واسه تو خونه میکنم

تکست روزگار سینا سرلک و مصطفی پاشایی

به تصمیم روزگار باز بوی غصه میگیره بوی زندگیِ من
مثله واگنای یک قطار گیرن به هم مشکلایه زندگیِ من

تاوان این جنون صدای این منه شکسته ی پر از غمه
تو سوال از نبودنت تمومه فکر من پر از جوابای مبهمه

از حسه پاک من بگیر تا ترانه هام همش رو وقف تو میکنم
برای زنده بودنم یه قلب دارم اونم واسه تو خونه میکنم

از حسه پاک من بگیر تا ترانه هام همش رو وقف تو میکنم
برای زنده بودنم یه قلب دارم اونم واسه تو خونه میکنم


منبع متن فراتکست

این کد پیشواز در صورت انتشار از همین صفحه پخش می شود









برچسب ها کد پیشواز همراه اول روزگار سینا سرلک و مصطفی پاشایی به همراه متن کد آهنگ پیشواز همراه اول روزگار سینا سرلک و مصطفی پاشایی سایت پیشواز من کد پیشواز همراه اول روزگار سینا سرلک و مصطفی پاشایی کد پیشواز جدید همراه اول روزگار سینا سرلک و مصطفی پاشایی کد آوای انتظار همراه اول روزگار سینا سرلک و مصطفی پاشایی کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز همراه اول روزگار سینا سرلک و مصطفی پاشایی کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول روزگار سینا سرلک و مصطفی پاشایی کد آهنگ پیشواز همراه اول روزگار سینا سرلک و مصطفی پاشایی جدید کد پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو