loading...

پیشواز من

تو دلت سنگ صبوره نمیدونم چرا اما مغروره رو به من دستاتو وا کن بیا موهاتو رها کن توو دلم آتیش به پا کن صدام کن حال من یه حالیه که نگو مال من میشی آخرش به زور میبرم دل کوچیک تورو باور کن میزنم همه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 19 دوشنبه 25 اسفند 1399

تو دلت سنگ صبوره نمیدونم چرا اما مغروره

رو به من دستاتو وا کن بیا موهاتو رها کن
توو دلم آتیش به پا کن صدام کن

حال من یه حالیه که نگو مال من میشی آخرش به زور
میبرم دل کوچیک تورو باور کن

میزنم همه شهرو بهم میخرم نازتو بگو چند
حالمو بیا بهتر کن

حال من یه حالیه که نگو مال من میشی آخرش به زور
میبرم دل کوچیک تورو باور کن

میزنم همه شهرو بهم میخرم نازتو بگو چند
حالمو بیا بهتر کن


شب با این همه ستاره پیش تو کم میاره
خدا نکنه جدا نکنه کسی دل تورو از من

من تو دنیای دروغی تو این همه شلوغی
چشام دنبال تو میگرده هی پس تو کجایی

حال من یه حالیه که نگو مال من میشی آخرش به زور
میبرم دل کوچیک تورو باور کن

میزنم همه شهرو بهم میخرم نازتو بگو چند
حالمو بیا بهتر کن

حال من یه حالیه که نگو مال من میشی آخرش به زور
میبرم دل کوچیک تورو باور کن

میزنم همه شهرو بهم میخرم نازتو بگو چند
حالمو بیا بهتر کن

کد آهنگ پیشواز همراه اول رضا ملک زاده حال من

                                                 

13985            حال من3        رضا ملک زاده

13984            حال من2        رضا ملک زاده

13983            حال من1        رضا ملک زاده







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو