loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز مثل ماهی هوروش بند ایرانسل   1- کد قطعه اول: ۵۵۱۱۸۹۵۳ آسمونت دیگه آبی و امن نیست توی دلت دیگه جا واسه من نیست اون الان گل داده بود کجا رفت اونی که بهم قول داده بود پخش‌کن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 25 چهارشنبه 06 اسفند 1399

کد آهنگ پیشواز مثل ماهی هوروش بند ایرانسل

پیشواز ایرانسل هوروش بند مثل ماهی

 

1- کد قطعه اول: ۵۵۱۱۸۹۵۳
آسمونت دیگه آبی و امن نیست
توی دلت دیگه جا واسه من نیست
اون الان گل داده بود کجا رفت
اونی که بهم قول داده بود

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

2- کد قطعه دوم پیشواز هوروش باند: ۵۵۱۱۸۹۵۴
ای وای آتیش گرفتم که تو گرم بشی
هر کاری کردم مث من بشی

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

3- قطعه سوم: ۵۵۱۱۸۹۵۵
من اگه خار میکاشتم تو زمین
اینجوری عمرمو میریختم به پاش

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

روش فعال سازی: ارسال کد مورد نظر به 7575

# در صورت مشکل در کدها از طریق دیدگاه ها به ما اطلاع دهید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو