loading...

پیشواز من

کد آوای انتظار پیشواز همراه اول چشم ما روشن حامد همایونKod pishvaz Hamrah aval Hamed Homayoun Cheshme Ma Roshanکد آوای انتظار پیشواز همراه اول چشم ما روشن حامد همایونمتن آهنگ چشم ما روشن حامد همایونچش

♥حسـ ــین♥ بازدید : 60 سه شنبه 11 آذر 1399



کد آوای انتظار پیشواز همراه اول چشم ما روشن حامد همایون

Kod pishvaz Hamrah aval Hamed Homayoun Cheshme Ma Roshan

کد آوای انتظار پیشواز همراه اول چشم ما روشن حامد همایون

متن آهنگ چشم ما روشن حامد همایون

چشم ما روشن عشق بی خبر آمده ای
بعد عمری دوری از سفر آمده ای

چشم ما روشن عشق چه عجب اینجایی
دلمان پوسید از این همه تنهایی

من زمستانم را برف و پارو کردم
خانه را پیش پات آب و جارو کردم

چای دم کردم تا تو لبی تر بکنی
پیش من بنشینی خستگی در بکنی

خانه ام ویران است خانه ات آباد عشق
من تو را میخواهم هر چه بادا باد عشق

زلفهای مشکی چشم های میشی
با تو روشن شد این کلبه ی درویشی

خانه ام ویران است خانه ات آباد عشق
من تو را میخواهم هر چه بادا باد عشق

زلفهای مشکی چشم های میشی
با تو روشن شد این کلبه ی درویشی

تکست آهنگ چشم ما روشن حامد همایون

دل ما خانه ی توست عشق تشریف بیار
خانه دیوانه ی توست عشق تشریف بیار

خسته ی راهی چشم عشق میخواهی چشم
تو بگو میمانی قدمت روی چشم

خانه ام ویران است خانه ات آباد عشق
من تو را میخواهم هر چه بادا باد عشق

زلفهای مشکی چشم های میشی
با تو روشن شد این کلبه ی درویشی

خانه ام ویران است خانه ات آباد عشق
من تو را میخواهم هر چه بادا باد عشق

زلفهای مشکی چشم های میشی
با تو روشن شد این کلبه ی درویشی

کد - بزودی - درصورت انتشار در سایت درج میشود







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو