loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز همراه اول ایمان غلامی بی وفایی,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول ایمان غلامی بی وفایی,همراه اول ایمان غلامی بی وفایی,کد آهنگ همراه اول ایمان غلامی بی وفایی,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز ج

♥حسـ ــین♥ بازدید : 5291 دوشنبه 19 فروردین 1398

کد آهنگ پیشواز همراه اول ایمان غلامی بی وفایی,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول ایمان غلامی بی وفایی,همراه اول ایمان غلامی بی وفایی,کد آهنگ همراه اول ایمان غلامی بی وفایی,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگهای پیشواز همراه اول ایمان غلامی بی وفایی,کد آهنگ پیشواز همراه اول ایمان غلامی بی وفایی جدید,کد پیشواز همراه اول ایمان غلامی بی وفایی,کد آهنگ پیشواز,سایت پیشواز من,

 

کد پیشواز همراه اول ایمان غلامی بی وفایی

بی وفایی کار هر دقیقته چی داری از من پنهون می کنی

 


من که دونم منو دوس نداری چرا دوس داری باهام بازی کنی


چرا دوس داری باهام بازی کنی


چرا دوس داری باهام بازی کنی

اشکامو پنهونی دارم می ریزم دنیا به کام تو برو عزیزم


شاید بفهمی مثه من نمیشه فدای خنده های تو عزیزم


یه عمری حرفات رو دلم لونه کرد دوسم نداشتی برو بی معرفت


یادم نمیره با دلم چه کردی تنهام گذاشتی برو بی معرفت

بی وفایی کار هر دقیقته تو نمی دونی فقط من می دونم


تو بهم می خندی و من می شینم پای سجاده و نفرین می کنم

http://www.imangholami.loxblog.com


پای سجاده و نفرین می کنم


پای سجاده و نفرین می کنم

اشکامو پنهونی دارم می ریزم دنیا به کام تو برو عزیزم


شاید بفهمی مثه من نمیشه فدای خنده های تو عزیزم


یه عمری حرفات رو دلم لونه کرد دوسم نداشتی برو بی معرفت

 

یادم نمیره با دلم چه کردی تنهام گذاشتی برو بی معرفت

 

 

 

 

 کد پیشواز همراه اول ایمان غلامی بی وفایی

*درخواستی کاربران**سایت پیشواز من**پخش بزودی – هنوز ساخته نشده*

این پیشواز از طریق کاربران سایت مادرخواست شده - این پیشواز  درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیرد

اگر دنبال آهنگ پیشوازی هستین که توی اینترنت نیست اسم شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول ایمان غلامی بی وفایی کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول ایمان غلامی بی وفایی همراه اول ایمان غلامی بی وفایی کد آهنگ همراه اول ایمان غلامی بی وفایی سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگهای پیشواز همراه اول ایمان غلامی بی وفایی کد آهنگ پیشواز همراه اول ایمان غلامی بی وفایی جدید کد پیشواز همراه اول ایمان غلامی بی وفایی کد آهنگ پیشواز سایت پیشواز من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو