loading...

پیشواز من

Code Pishvaz Irancell Ashegh Kosh » Aron Afshar With Play Online از تو دگر نمیشود دل کند فانوس راه عشق من بودی – » تو جاده را به من نشان دادی برگرد بگو عاشق من بودی !!1- پیشواز ایرانسل عاشق کش ترک اول

♥حسـ ــین♥ بازدید : 20 چهارشنبه 08 بهمن 1399

Code Pishvaz Irancell Ashegh Kosh » Aron Afshar With Play Online

کد آهنگ پیشواز عاشق کش آرون افشار ایرانسل

از تو دگر نمیشود دل کند فانوس راه عشق من بودی – »
تو جاده را به من نشان دادی برگرد بگو عاشق من بودی !!

1- پیشواز ایرانسل عاشق کش ترک اول: 33115411

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

یه آدم شکسته از من ساختی عاشق کش بی رحم تو با من چه کردی – »
بغضم گلویم را گرفت از زمین و از زمان سیرم تو با من چه کردی !!

2- کد ترک دوم: 33115412

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

میدانی که چقدر میخواهمت حتی اگر بد شوی میخواهمت برگرد و به داد دلم برس !!
دریابم که غرقم در جنون دریابم که ویرانم کن و خدا تو را پای دلم نوشت – »

3- کد ترک سوم: 33115413

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

برای خرید کد را به شماره 7575 ارسال کنید.

# در صورت مشکل در کدها از طریق دیدگاه ها به ما اطلاع دهید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو