loading...

پیشواز من

سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز جدید عروسک پیمان زارعی ایرانسل,کد آهنگهای پیشواز عروسک پیمان زارعی ایرانسل,کد آهنگ پیشواز عروسک پیمان زارعی ایرانسل جدید,کد پیشواز عر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 53 یکشنبه 19 اسفند 1397

سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز جدید عروسک پیمان زارعی ایرانسل,کد آهنگهای پیشواز عروسک پیمان زارعی ایرانسل,کد آهنگ پیشواز عروسک پیمان زارعی ایرانسل جدید,کد پیشواز عروسک پیمان زارعی ایرانسل,عروسک پیمان زارعی ایرانسل,کد آهنگ پیشواز عروسک پیمان زارعی ایرانسل,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ عروسک پیمان زارعی ایرانسل,

عروسک قشنگ من قرمز پوشیده
رو بازوهای یه نفر دیگه خوابیده
اون که یه روزی همه زندگی من بود
چند روزیه جواب زنگ هامو نمیده

 

عروسک قشنگ من بسته چشاشو
دست یکی دیگه نشسته تو موهاشو
میگن که اون غریبه دنیاشو گرفته
تو غصه هاش کنارشه داره هواشو

عروسک من چشماتو وا کن
که یکی اینجا چشاش به راهه
تو که میدونی شکستن دل خیلی گناهه
تو که میدونی شکستن دل خیلی گناهه

♫♫♫

میگن کنارش غمی نداری
خوابیدی آروم
لالا لالایی ، لالا لالایی ، لالا لالایی
خوابم نمیره حتی یه لحظه دلم گرفته
بگو کجایی ، بگو کجایی ، بگو کجایی

عروسک من چشماتو وا کن
که یکی اینجا چشاش به راهه
تو که میدونی شکستن دل خیلی گناهه
تو که میدونی شکستن دل خیلی گناهه

https://www.texahang.org

 

کد پیشواز ایرانسل اهنگ عروسک پیمان زارعی - بزودی







برچسب ها سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز جدید عروسک پیمان زارعی ایرانسل کد آهنگهای پیشواز عروسک پیمان زارعی ایرانسل کد آهنگ پیشواز عروسک پیمان زارعی ایرانسل جدید کد پیشواز عروسک پیمان زارعی ایرانسل عروسک پیمان زارعی ایرانسل کد آهنگ پیشواز عروسک پیمان زارعی ایرانسل کد آهنگ پیشواز کد آهنگ عروسک پیمان زارعی ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو