loading...

پیشواز من

 گلم گلایه کم کن لباس غم به تن کن دارم میمیرم وقتی جشای نازت همیشه بیشه رومه جطور بمونم . متن آهنگ گلایه از حامد پهلان  گلم گلایه کم کن لباس غم به تن کن دارم میمیرم وقتی جشای نازت همیشه ب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 489 شنبه 03 خرداد 1399

 گلم گلایه کم کن لباس غم به تن کن دارم میمیرم
وقتی جشای نازت همیشه بیشه رومه جطور بمونم

.

متن آهنگ گلایه از حامد پهلان

 گلم گلایه کم کن لباس غم به تن کن دارم میمیرم
وقتی جشای نازت همیشه بیشه رومه جطور بمونم
وقتی که دیدن تو همیشه ارزومه جطور بمونم
وقتی که بیقرارم جز تو کسی ندارم جطور بمونم
وقتی تو انتظار بی تو تمومه کارم جطور بمونم

 

 

 

کلم کلایه کم کن لباس غم به تن کن دارم میمیرم
کلم یه بیقرارم بی تو تمومه کارم دارم میمیرم
دارم میمیرم ای دارم میمیرم دارم میمیرم دارم میمییرم
ببین جه دل شکستم بی تو غریب و خستم دارم میمیرم
بی تو یه بیقرارم بی تو تمومه کارم دارم میمیرم
دارم میمیرم بی تو میمیرمدارم میمیرم
کلم کلایه کم کن لباس غم به تن کن دارم میمیرم
کلم یه بیقرارم بی تو تمومه کارم دارم میمیرم
دارم میمیرم ای دارم میمیرم دارم میمیرم دارم میمییرم

کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد پهلان گلایه

36634   گلایه       حامد پهلان







برچسب ها کد پیشواز حامد پهلان گلایه کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد پهلان گلایه کد پیشواز ایرانسل کد پیشواز همراه اول کد پیشواز کد آهنگ پیشواز حامد پهلان گلایه برای رایتل پخش انلاین کد آهنگ پیشواز حامد پهلان گلایه پخش انلاین کد آهنگ پیشواز کد آوای انتظار حامد پهلان گلایه کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد پهلان گلایه کد آوای انتظار حامد پهلان گلایه پخش انلاین کد آهنگ پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز حامد پهلان گلایه کد آهنگ پیشواز حامد پهلان گلایه رایتل کد آهنگ پیشواز همراه اول kod ahang pishvaz کد آهنگ پیشواز حامد پهلان گلایه همراه اول کد آهنگ پیشواز رایتل حامد پهلان گلایه کد آهنگ پیشواز حامد پهلان گلایه ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو