loading...

پیشواز من

,    کد اهنگ پیشواز با من غریبگی نکن همراه اول,    کد پیشواز محسن یگانه با من غریبگی نکن همراه اول,    اهنگ پیشواز محسن یگانه همراه اول,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 7155 یکشنبه 05 خرداد 1398


,    کد اهنگ پیشواز با من غریبگی نکن همراه اول
,    کد پیشواز محسن یگانه با من غریبگی نکن همراه اول
,    اهنگ پیشواز محسن یگانه همراه اول
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن یگانه با من غریبگی نکن
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول گناهی ندارم محسن یگانه
,    کد پیشواز همراه اول رگ خواب محسن یگانه
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول دلکم محسن یگانه
,    کد پیشواز عبور محسن یگانه همراه اول

https://pishvazsara.blog.ir

منو درگیر خودت کن تا جهانم زیرو رو شه
تا سکوت هرشب من با هجومت روبرو شه
بی هوا بدون مقصد سمت طوفان تو می رم
منو درگیر خودت کن بلکه آرامش بگیرم
با خیال تو هنوزم مثل هر روز و همیشه
هر شب حافظه ی من پر تصویر تو می شه
با من غریبگی نکن با من که درگیر توام
چشماتو از من بر ندار من مات تصویر توام
با من غریبگی نکن با من که درگیر توام
چشماتو از من بر ندار من
مات تصویر توام من مات تصویر توام
تو همین جایی همیشه با تو شب شکل یه رویاست
آخرین نقطه ی دنیا تو جهان من همین جاست
تو همین جایی و هر روز من به تنهایی دچارم
منو نزدیک خودم کن تا تو رو یادم بیارم
با خیال تو هنوزم مثل هر روز و همیشه
هر شب حافظه ی من پر تصویر تو می شه
با من غریبگی نکن با من که درگیر توام
چشماتو از من بر ندار من مات تصویر توام
با من غریبگی نکن با من که درگیر توام
چشماتو از من بر ندار من
مات تصویر توام من مات تصویر توام

 

کد: 221608

نام اثر : با من غریبگی نکن
نام صاحب اثر : محسن یگانه

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

,    کد اهنگ پیشواز با من غریبگی نکن همراه اول - بزودی







برچسب ها کد اهنگ پیشواز با من غریبگی نکن همراه اول کد پیشواز محسن یگانه با من غریبگی نکن همراه اول اهنگ پیشواز محسن یگانه همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن یگانه با من غریبگی نکن کد آهنگ پیشواز همراه اول گناهی ندارم محسن یگانه کد پیشواز همراه اول رگ خواب محسن یگانه کد آهنگ پیشواز همراه اول دلکم محسن یگانه کد پیشواز عبور محسن یگانه همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو