loading...

پیشواز من

چه سخته دوری از تو و صدای تو کنار خاطرات تو به جای تو حراس رفتنت داره می کشه تمام آرزومو تو چشای تو شکستن از تو و شکستن از خودم از این که خیلی ساده عاشقت شدمکد پیشواز ایرانسل امیرعلی نورایی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 133 شنبه 26 بهمن 1398

چه سخته دوری از تو و صدای تو

کنار خاطرات تو به جای تو

حراس رفتنت داره می کشه

تمام آرزومو تو چشای تو

شکستن از تو و شکستن از خودم

از این که خیلی ساده عاشقت شدم

کد پیشواز ایرانسل امیرعلی نورایی غرور لعنتی

۵۵١١٠۶٩١ / غرور لعنتی / امیرعلی نورایی

بخشی از متن همین ترانه غرور لعنتی امیرعلی نورایی:

 

از این که بی هوا همیشه دیدمت

تو رو به هیچکس جز دلم نمی دمت

تو همش بهونه گیریات و می کنی و من تو رو نگاه می کنم

تو فقط می خوای که من از غمت بمیرم و منم دعا می کنم

تو همش بهونه گیریات و می کنی و من تو رو نگاه می کنم

تو فقط می خوای که من از غمت بمیرم و منم دعا می کنم







برچسب ها کد آهنگ پیشواز غرور لعنتی از امیر علی کد پیشواز غرور لعنتی از امیر علی کد آهنگ پیشواز غرور لعنتی از امیر علی جدید کد پیشواز Kod Pishvaz Irancell کد آهنگ پیشواز همراه اول غرور لعنتی از امیر علی کد آهنگ پیشواز ایرانسل غرور لعنتی از امیر علی کد آهنگ پیشواز غرور لعنتی از امیر علی همراه اول کد پیشواز جدید غرور لعنتی از امیر علی کد آهنگ پیشواز غرور لعنتی از امیر علی ایرانسل کد آوای انتظار غرور لعنتی از امیر علی کد پیشواز ایرانسل Kod Pishvaz Hamrah Aval کد آهنگ پیشواز غرور لعنتی از امیر علی پخش انلاین کد آوای انتظار غرور لعنتی از امیر علی پخش انلاین کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید غرور لعنتی از امیر علی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو