loading...

پیشواز من

یکی نیست که بگه دیوونه بس کن توی دنیا شبیه اون هست خب — » دیگه کم کم من تو ترکم که فراموشم بشی … !! گفتی دیگه نیا طرف من تو میری و یکی طلب من — »1- کد آهنگ پیشواز ایرانسل یکی نیست: 33115446 پخش‌کننده

♥حسـ ــین♥ بازدید : 0 دوشنبه 18 اسفند 1399

کد آهنگ پیشواز یکی نیست شاهین بنان ایرانسل

یکی نیست که بگه دیوونه بس کن توی دنیا شبیه اون هست خب — »
دیگه کم کم من تو ترکم که فراموشم بشی … !!
گفتی دیگه نیا طرف من تو میری و یکی طلب من — »

1- کد آهنگ پیشواز ایرانسل یکی نیست: 33115446

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

شب تاره بی ستاره یکی واست بی قراره بی قراره… !!
تو خوابیدی نمیدیدی به یادت شب کی بیداره کی بیداره بی قراره — »
خودتو جمع کن دلم بسه غصتو کم کن دلم اینجا هیشکی به هیشکی نیست ….!!
ساده ای به خودت رحم کن دلم به خودت رحم کن دلم — »

2- کد ترک دوم اهنگ: 33115447

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

جهت فعال سازی پیشواز یکی نیست روی سم کارت ایرانسل کد قطعه را به شماره 7575 ارسال نماید







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو