loading...

پیشواز من

,    ,    کد پیشواز هرجا باشی,    کد پیشواز هرجا که باشی امو باند همراه اول,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل امو بند هرجا که باشی,  &nbs

♥حسـ ــین♥ بازدید : 827 شنبه 28 دی 1398


,   
,    کد پیشواز هرجا باشی
,    کد پیشواز هرجا که باشی امو باند همراه اول
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل امو بند هرجا که باشی
,    کد پیشواز همراه اول هرجا که باشی تو فکر توام
,    کد پیشواز ایرانسل امو باند هرجا که باشی
,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل هرجا که باشی
,    کد پیشواز همراه اول امو باند هرجا ک باشی
,    کد پیشواز همراه اول درگیر عشق تو شدم
,    کد اهنگ پیشواز امو بند هرجا که باشی ایرانسل
,    Kod pishvaz 1398

درگیر عشقه تو شدم تو که خوابو خیاله شبامی قید همه چیزو زدم واسه اینکه الان تو باهامی
هر چی تو دنیاست به کنار تو تمومه چیزی که میخوامی

وقتی بهت خیره میشم چشام از تو سیر نمیشن رویای شبهای منی تو همونی که عاشقشم
زندگی بی تو واسه من خیلی سخته حتی تصورشم

هر جا که باشی تو فکر توام حس میکنم پیشه منی باور قلبه من اینه که ما تا آخرش ماله همیم
ماه قشنگ شبام مثله یه خوابی برام

لحظه به لحظه ی زندگیمو با تو فقط سر میکنم وقتی تو چشمام زل میزنی عشقتو باور میکنم
هر جوری باشی باهام دنیا رو با تو میخوام

تکست آهنگ هر جا که باشی امو باند

بذار دستتو تویه دستم که بدونه تو از همه خستم
تو که بهتر از هرک ی میدونی تو خیالمی هر جا که هستم
تو چیکار کردی با دلم که تو نگاه اول به تو دل بستم

بذار دستتو تویه دستم که بدونه تو از همه خستم
تو که بهتر از هرک ی میدونی تو خیالمی هر جا که هستم
تو چیکار کردی با دلم که تو نگاه اول به تو دل بستم

هر جا که باشی تو فکر توام حس میکنم پیشه منی باور قلبه من اینه که ما تا آخرش ماله همیم
ماه قشنگ شبام مثله یه خوابی برام

لحظه به لحظه ی زندگیمو با تو فقط سر میکنم وقتی تو چشمام زل میزنی عشقتو باور میکنم
هر جوری باشی باهام دنیا رو با تو میخوام

 

 

قطعه اول پیشواز همراه اول امو بند هر جا که باشی برای اپراتور همراه اول: 28916شنیدن

قطعه دوم هر جا که باشی برای اپراتور همراه اول: 28917

شنیدن







برچسب ها کد پیشواز هرجا باشی کد پیشواز هرجا که باشی امو باند همراه اول کد آهنگ پیشواز ایرانسل امو بند هرجا که باشی کد پیشواز همراه اول هرجا که باشی تو فکر توام کد پیشواز ایرانسل امو باند هرجا که باشی کد اهنگ پیشواز ایرانسل هرجا که باشی کد پیشواز همراه اول امو باند هرجا ک باشی کد پیشواز همراه اول درگیر عشق تو شدم کد اهنگ پیشواز امو بند هرجا که باشی ایرانسل Kod pishvaz 1398
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو