loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز دل دیوونه ایرانسل سهیل مهرزادگان + گوش دادن1- ترک اول پیشواز ایرانسل دل دیوونه (هزینه 500 تومان): ۵۵۱۱۹۰۱۱ همین قطعه کد با مدت زمان یک هفته (قیمت 200 تومان): ۵۵۱۱۹۰۰۰ تا رسیدی دلو بردی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 42 سه شنبه 19 اسفند 1399

کد آهنگ پیشواز دل دیوونه ایرانسل سهیل مهرزادگان + گوش دادن

کد آهنگ پیشواز ایرانسل سهیل مهرزادگان دل دیوونه

1- ترک اول پیشواز ایرانسل دل دیوونه (هزینه 500 تومان): ۵۵۱۱۹۰۱۱
همین قطعه کد با مدت زمان یک هفته (قیمت 200 تومان): ۵۵۱۱۹۰۰۰
تا رسیدی دلو بردی …تو با اون حالت جذاب نگاهت..
چشم شهلا داری و من من فدای اون دوتا چشم سیاهت…

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

2- کد پیشواز ترک دوم (هزینه 500 تومان): ۵۵۱۱۹۰۱۲
همین ترک با مدت یک هفته (قیمت 200 تومان): ۵۵۱۱۹۰۰۱
آرومم وقتی تو باشی کنارم رو به راهم…
عشق جذاب رویای ناب سمت چشمای تو هی میره نگاهم….
دل من گیره بدون تو میگیره جونم فدات نگم ….

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

3- کد اهنگ پیشواز دل دیوونه سهیل مهرزادگان (هزینه 500 تومان): ۵۵۱۱۹۰۱۳
قطعه سوم برای هفت روز (قیمت 200 تومان): ۵۵۱۱۹۰۰۲

برق توی چشماتو عشقه عشقه حسی که دارم با تو عشقه عشقه …
اصلا خود تورو عشقه حال و هواتو عشقه عشقه…
ناز نگاتو عشقه عشقه اصلا خود تورو عشقه

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

روش فعال سازی: ارسال کد به 7575

# در صورت مشکل در کدها از طریق دیدگاه ها به ما اطلاع دهید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو