loading...

پیشواز من

کد پیشواز ایرانسل فدات شم پویان مختاریKod pishvaz irancell Pooyan Mokhtari Fadat Shamکد پیشواز ایرانسل فدات شم پویان مختاریمتن آهنگ فدات شم پویان مختاریبیا بریم یه جایی که نباشه کسی میدونم دلت نداره ت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 261 سه شنبه 04 آذر 1399



کد پیشواز ایرانسل فدات شم پویان مختاری

Kod pishvaz irancell Pooyan Mokhtari Fadat Sham

کد پیشواز ایرانسل فدات شم پویان مختاری

متن آهنگ فدات شم پویان مختاری

بیا بریم یه جایی که نباشه کسی میدونم دلت نداره ترسی
حرفای مردم نذاره تاثیر عشق که نداره مرزی

آخر عاقبت ما رو نگاه شدیم دیوونه با یه نگاه
چی دارن بگن این آینه ها اگه بری جات خالیه ها

تنهاییام فرار کرد من میخرم بگو غمت چند
تنهایی خودم فدات شم کم نمیزارم برات من

خلاصه بگم من عاشق پیشم غیر تو نمیخوام کسی باشه پیشم
با حرفات سریع قانع میشم برات بندای دلم پاره میشن

آهنگ پیشواز فدات شم پویان مختاری

من از اون روزی که چشماتو دیدم دلم رفت
یکی دیگه شدم من

من و تو رو نشون میدن ما رو با دست
مگه مثل ما چند تا هست خودم پایتم تا تهش

تنهاییام فرار کرد من میخرم بگو غمت چند
تنهایی خودم فدات شم کم نمیزارم برات من

خلاصه بگم من عاشق پیشم غیر تو نمیخوام کسی باشه پیشم
با حرفات سریع قانع میشم برات بندای دلم پاره میشن

کد - بزودی









اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو