loading...

پیشواز من

,    کد پیشواز آهنگ رضا صادقی بنام شب بارونی,    کد پیشواز آهنگ رضا صادقی شب بارونی,    متن شب بارونی رضا صادقی,    آکورد شب بارونی رضا صادق

♥حسـ ــین♥ بازدید : 35 شنبه 24 خرداد 1399




,    کد پیشواز آهنگ رضا صادقی بنام شب بارونی
,    کد پیشواز آهنگ رضا صادقی شب بارونی
,    متن شب بارونی رضا صادقی
,    آکورد شب بارونی رضا صادقی
,    کد پیشواز اهنگ شب بارونی از رضا صادقی با لینک مستقیم
,    کد پیشواز آلبوم جدید رضا صادقی فقط گوش کن
,    کد پیشواز آهنگ شب بارونی علی ابراهیمی
,    آهنگ یه شب بارونی
,    موزیک ویدیو شب بارونی رضا صادقی


 

متن آهنگ شب بارونی رضا صادقی

 

اونجا واسه تو شده خونه
اينجا واسه من زندونه
تو شادى با اون نمى دونى چى مى كشه اين دل ديوونه
تن دادى به اون تو چه راحت دوريم واسه تو شده عادت
برگرد و بيا ميميره برات هنوز اين دل بى طاقت
خوشحالم از اينكه تو ميخندى از غصه من ديگه دل كندى
يادت نمياد منو باز دلتو به يكى ديگه مى بندى
كشتى دلمو به چه آسونى تو كه قاتل خاطره هامونى
اشكام مى ريزن هنوزم بى تو باز تو اين شب بارونى
گفتى كه برو پى كارت گفتى كه شده كس و كارت
گفتم با دوست دارماش ديگه كى مثه من ميده آزارت
گفتم نميزاره حسودى كه نگم همه بود و نبودى
گفتى تورو دوست داشتم ولى تو عشق بچگيهام بودى
خوشحالم از اينكه تو ميخندى از غصه من ديگه دل كندى
يادت نمياد منو باز دلتو به يكى ديگه مى بندى
كشتى دلمو به چه آسونى تو كه قاتل خاطره هامونى
اشكام مى ريزن هنوزم بى تو تو اين شب بارونى







برچسب ها کد پیشواز آهنگ رضا صادقی بنام شب بارونی کد پیشواز آهنگ رضا صادقی شب بارونی متن شب بارونی رضا صادقی آکورد شب بارونی رضا صادقی کد پیشواز اهنگ شب بارونی از رضا صادقی با لینک مستقیم کد پیشواز آلبوم جدید رضا صادقی فقط گوش کن کد پیشواز آهنگ شب بارونی علی ابراهیمی آهنگ یه شب بارونی موزیک ویدیو شب بارونی رضا صادقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو