loading...

پیشواز من

کد آوای انتظار پیشواز همراه اول گل به خودی روزبه بمانیLyrics Music & Kod pishvaz Roozbeh Bemani Gol Be Khodiکد آوای انتظار پیشواز همراه اول گل به خودی روزبه بمانیمتن و تکست آهنگ گل به خودی روزبه ب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1135 جمعه 26 دی 1399




کد آوای انتظار پیشواز همراه اول گل به خودی روزبه بمانی

Lyrics Music & Kod pishvaz Roozbeh Bemani Gol Be Khodi

کد آوای انتظار پیشواز همراه اول گل به خودی روزبه بمانی

متن و تکست آهنگ گل به خودی روزبه بمانی

بس که نادیده گرفتن مارو
با خودم با همه دنیا قهرم

هیشکی یادش نمیاد کی بودیم
عاشق حافظه ی این شهرم

وقتی گریم میگیره میخندم
نمیدونم با خودم چند چندم

زندگی کردنمو یادم نیست
بس که هر ساعتشو جون کندم

کجایی کجایی دل سادم
ببین من به چه روزی افتام ببین زندگیمو

کجایی یه شب حس خوشحالی
شدم شکل یک حسرت خالی ببین زندگیمو

تکست آهنگ گل به خودی روزبه بمانی

مث کشتی کف اقیانوس انگار از چشم همه پنهونم
هیشکی گردن نمیگیره مارو من مثل گل به خودی میمونم

آرزوهامو نبرم از یاد تا نذارم تو دلم خالی شه
مطمئنم که یه روزی توی کوچه ی ما هم عروسی میشه

کجایی کجایی دل سادم
ببین من به چه روزی افتام ببین زندگیمو

کجایی یه شب حس خوشحالی
شدم شکل یک حسرت خالی ببین زندگیمو

کد بزودی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو