loading...

پیشواز من

, کد پیشواز میخوامت همراه اول, کد پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی جون و دلم, کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی همراه اول, کد پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی روشن کن, کد آهنگ پیشواز نبض میثم ابراهیمی همراه او

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1605 پنجشنبه 05 فروردین 1400


, کد پیشواز میخوامت همراه اول
, کد پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی جون و دلم
, کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی همراه اول
, کد پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی روشن کن
, کد آهنگ پیشواز نبض میثم ابراهیمی همراه اول
, کد پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی سنگدل
, کد پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی دلبری تو
, کد پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی جان جان
, کد پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی نوازش
,

کد آهنگ پیشواز ”جون و دلم” اثری از “میثم ابراهیمی“

رده:پاپ ، عرضه کننده : بییپ ، اپراتور : ایرانسل و همراه اول و رایتل

کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی جون و دلم میره برات

ایرانسل:

۱۳۱۱۵۳۵ جون و دلم ۱ میثم ابراهیمی
۱۳۱۱۵۳۶ جون و دلم ۲ میثم ابراهیمی
۱۳۱۱۵۳۷ جون و دلم ۳ میثم ابراهیمی

فعال سازی با ارسال کد به ۷۵۷۵

همراه اول:

بزودی… جون و دلم ۱ میثم ابراهیمی
بزودی… جون و دلم ۲ میثم ابراهیمی
بزودی… جون و دلم ۳ میثم ابراهیمی

فعال سازی با ارسال کد به ۸۹۸۹

رایتل:

بزودی… جون و دلم ۱ میثم ابراهیمی
بزودی… جون و دلم ۲ میثم ابراهیمی
بزودی… جون و دلم ۳ میثم ابراهیمی

فعال سازی با ارسال کد به ۲۰۳۰

متن آهنگ جون و دلم میثم ابراهیمی :

وقتی تو رو دارم همه چی ردیفه
من رو میکشه چشمات که همه رو حریفه
جون و دلم میره برات مگه میشه دلم تو رو نخواد

یه جوری میخوام تورو عزیزم ، چشم همه حسودامون دراد







برچسب ها کد پیشواز میخوامت همراه اول کد پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی جون و دلم کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی همراه اول کد پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی روشن کن کد آهنگ پیشواز نبض میثم ابراهیمی همراه اول کد پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی سنگدل کد پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی دلبری تو کد پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی جان جان کد پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی نوازش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو