loading...

پیشواز من

ایرانسل میثم ابراهیمی جان جان,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگهای پیشواز ایرانسل میثم ابراهیمی جان جان,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز ایرانسل میثم ابراهیمی جان جان,کد آهنگ پیشواز ایرانسل میثم ابراهیمی جان

♥حسـ ــین♥ بازدید : 571 پنجشنبه 16 اسفند 1397

ایرانسل میثم ابراهیمی جان جان,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگهای پیشواز ایرانسل میثم ابراهیمی جان جان,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز ایرانسل میثم ابراهیمی جان جان,کد آهنگ پیشواز ایرانسل میثم ابراهیمی جان جان جدید,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل میثم ابراهیمی جان جان,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ ایرانسل میثم ابراهیمی جان جان,کد پیشواز ایرانسل میثم ابراهیمی جان جان,

 

 

ایرانسل:

۵۵۱۱۴۵۷۱ جان جان ۱ میثم ابراهیمی
۵۵۱۱۴۵۷۲ جان جان ۲ میثم ابراهیمی
۵۵۱۱۴۵۷۴ جان جان ۳ میثم ابراهیمی

هفتگی ۱۲۶ تومان : فعال سازی با ارسال کد به ۷۵۷۵

۵۵۱۱۴۵۹۳ جان جان ۱ میثم ابراهیمی
۵۵۱۱۴۵۹۴ جان جان ۲ میثم ابراهیمی
۵۵۱۱۴۵۹۵ جان جان ۳ میثم ابراهیمی

ماهیانه ۳۰۰ تومان : فعال سازی با ارسال کد به ۷۵۷۵

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00
آروم جونمی وای وای
تو عشق دلمی جان جان
به دل میشینه اون حرفات
نمیشه هیچکس بیاد جات
جز تو کسی توی قلبم نمیتونه بیاد قطعا
همه کسی که تو عشقم تا آخرش بمون با من
دلبستن به تو عادتمه میگم دوست دارم اونم جلو همه
نگو میرم که میدونی این دیوونه بدجور حساسه رو این کلمه
دلبستن به تو عادتمه میگم دوست دارم اونم جلو همه
نگو میرم که میدونی این دیوونه بدجور حساسه رو این کلمه
یه جوری عاشقم کرده دلم دنیارو ول کرده نمیتونم بدونت باشم آنی تو این شهر هی
دلم دستاتو میخواد صدات آرامشه ای جان من فقط عشقمو میخوام با هیشکی راه نمیام
دلبستن به تو عادتمه میگم دوست دارم اونم جلو همه
نگو میرم که میدونی این دیوونه بدجور حساسه رو این کلمه
دلبستن به تو عادتمه میگم دوست دارم اونم جلو همه
نگو میرم که میدونی این دیوونه بدجور حساسه رو این کلمه
http://mtn-music.org







برچسب ها ایرانسل میثم ابراهیمی جان جان سایت آهنگ پیشواز کد آهنگهای پیشواز ایرانسل میثم ابراهیمی جان جان کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز ایرانسل میثم ابراهیمی جان جان کد آهنگ پیشواز ایرانسل میثم ابراهیمی جان جان جدید سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل میثم ابراهیمی جان جان کد آهنگ پیشواز کد آهنگ ایرانسل میثم ابراهیمی جان جان کد پیشواز ایرانسل میثم ابراهیمی جان جان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو