loading...

پیشواز من

Code Pishvaz Mci Garsha Rezaei Called Tanhaei With Play Online فکر تو و این حالت بازم من بی طاقت!! چشمم به در و ساعت آشوبه دلم◊◊ یاد تو و تنهایی نیستی و همینجایی!! بعد تو چه فردایی آشوبه دل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 43 جمعه 10 اردیبهشت 1400

Code Pishvaz Mci Garsha Rezaei Called Tanhaei With Play Online

کد آوای انتظار تنهایی گرشا رضایی همراه اول

فکر تو و این حالت بازم من بی طاقت!!
چشمم به در و ساعت آشوبه دلم◊◊
یاد تو و تنهایی نیستی و همینجایی!!
بعد تو چه فردایی آشوبه دلم◊◊

1- کد قطعه اول: 28233

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

بعد تو مگه میشه بازم به کسی دل بست !!
مثل منه دلدادت عاشق مگه هست…

2- کد قطعه دوم: 28234

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

» فعال سازی پیشواز با ارسال کد به شماره 8989

# در صورت مشکل در کدها از طریق دیدگاه ها به ما اطلاع دهید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو