loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز چیکار میکنی با دلم روزگار,    کد آهنگ پیشواز دیوار محسن یگانه همراه اول,    کد اهنگ پیشواز موهات محسن یگانه,    کد پیشوا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 259 چهارشنبه 25 دی 1398


,    کد آهنگ پیشواز چیکار میکنی با دلم روزگار
,    کد آهنگ پیشواز دیوار محسن یگانه همراه اول
,    کد اهنگ پیشواز موهات محسن یگانه
,    کد پیشواز ایرانسل محسن یگانه با پخش انلاین
,    کد پیشواز محسن یگانه وابستگی
,    کد پیشواز گناهی ندارم محسن یگانه همراه اول
,    کد پیشواز همراه اول محسن یگانه درکم کن
,    کد پیشواز محسن یگانه فکر تو
,    آهنگ پیشواز یالان محسن یگانه
,    kod pishvaz

 

کد پیشواز انتظار همراه اول محسن یگانه دلکم

 ۷۶۹۶۲ / دلکم / یگانه

بخشی از متن همین ترانه دلکم محسن یگانه :

چیکار میکنی با دلم روزگار
دیگه خاطراتو به یادم نیار
ندیدی مگه چی سرم اومده
جوونیمو دادم پای عشق یار
چقدر خاطره اون عزیزه که من
با اینکه هنوزم ازش دلخورم
اون اسمم رو یادش نمیاد و من
هنوزم رو اسمش قسم میخورم
هنوزم رو اسمش قسم میخورم
یه عمری گذشت و هنوزم
تو فکر همون یار نامهربونم
با حسرت یه گوشه نشستم
دارم زیر لب هی میخونم
دلکم تنهات گذاشتن
هرکی رفته پی کارش
اونکه پاش عمرتو دادی
حالا رفته پی یارش
دلکم دیدی دروغه
دیدی تنهات گذاشت
دیدی ضرب المثل
دل به دل راه نداشت
دیدی ضرب المثل
دل به دل راه نداشت
دلکم دیدی جوونیت
چجوری با غصه سر شد
بهترین شبای عمرم
توی تنهایی سحر شد
دلکم مردم این شهر
قصه مونو نمیدونن
اگه با خبر بشن از
رازمون با ما میخونن
میخونن تنهات گذاشته
هرکی رفته پی کارش
اونکه پاش عمرتو دادی
حالا رفته پی یارش
دلکم دید دروغه
دیدی تنهات گذاشت
دیدی ضرب المثل
دل به دل راه نداشت
دیدی ضرب المثل
دل به دل راه نداشت

https://navatv.com







برچسب ها کد آهنگ پیشواز چیکار میکنی با دلم روزگار کد آهنگ پیشواز دیوار محسن یگانه همراه اول کد اهنگ پیشواز موهات محسن یگانه کد پیشواز ایرانسل محسن یگانه با پخش انلاین کد پیشواز محسن یگانه وابستگی کد پیشواز گناهی ندارم محسن یگانه همراه اول کد پیشواز همراه اول محسن یگانه درکم کن کد پیشواز محسن یگانه فکر تو آهنگ پیشواز یالان محسن یگانه kod pishvaz
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو