loading...

پیشواز من

کد پیشواز آهنگ فرشته بابک مافی Music Babak Mafi Fereshteh   ترانه و شعر آهنگ فرشته بابک مافی اسمه ترانه هام هر اسمی که بشه منظورِ من تویی منظور خواهشه ヅ♬ اسمت برای من چه خواستنی شده دلم کن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 85 جمعه 31 خرداد 1398

کد پیشواز آهنگ فرشته بابک مافی

Music Babak Mafi Fereshteh

متن آهنگ فرشته بابک مافی

 

ترانه و شعر آهنگ فرشته بابک مافی

اسمه ترانه هام هر اسمی که بشه
منظورِ من تویی منظور خواهشه ヅ♬

اسمت برای من چه خواستنی شده
دلم کنار تو شکستنی شده ヅ♬

 

فرشته نبودی ولی واسه من بهترینی
واسه اخلاقایِ بد و خاصه من بهترینی

هنوزم مثه تو تویه زندگیم پا نذاشته
کسی مثله تو مهرشو تو دلم جا نذاشته

 

واسه ی من بمون واسه ی من بخون
تو هنوزم برای من مثله گذشته ها دیوونگی کن

واسه من فکر تنهایی نباش و باز کنار من بمون و زندگی کن

زندگی کن

فرشته نبودی ولی واسه من بهترینی
واسه اخلاقایِ بد و خاصه من بهترینی

هنوزم مثه تو تویه زندگیم پا نذاشته
کسی مثله تو مهرشو تو دلم جا نذاشته

 

بزودی







برچسب ها فرشته بابک مافی کد آهنگ پیشواز غمگین کد آهنگ پیشواز فرشته بابک مافی همراه اول کد آهنگ پیشواز ایرانسل فرشته بابک مافی کد آهنگ پیشواز جدید فرشته بابک مافی کد آوای انتظار فرشته بابک مافی کد پیشواز فرشته بابک مافی کد آهنگ پیشواز فرشته بابک مافی ایرانسل کد آهنگ پیشواز فرشته بابک مافی کد آهنگ پیشواز همراه اول فرشته بابک مافی سایت پیشواز من پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو