loading...

پیشواز من

سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز هوروش بند با نام دلم پریشونه,کد آهنگ پیشواز جدید,سایت پیشواز من,کد آهنگهای پیشواز هوروش بند با نام دلم پریشونه,کد پیشواز هوروش بند با نام دلم پریشونه,کد آهنگ هوروش بند

♥حسـ ــین♥ بازدید : 97 یکشنبه 18 فروردین 1398

سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز هوروش بند با نام دلم پریشونه,کد آهنگ پیشواز جدید,سایت پیشواز من,کد آهنگهای پیشواز هوروش بند با نام دلم پریشونه,کد پیشواز هوروش بند با نام دلم پریشونه,کد آهنگ هوروش بند با نام دلم پریشونه,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید هوروش بند با نام دلم پریشونه,هوروش بند با نام دلم پریشونه,کد آهنگ پیشواز هوروش بند با نام دلم پریشونه جدید,

من پای پیاده کنار ساحل صدای بارون
من کور بشم ای کاش جلو چشامه خاطره هامون
هی یادت میادش میذاشتی با عشق سر روی شونم
تو صدام میکردی بهت میگفتم دردت به جونم
مثل موهات دلم پریشونه آخه بی تو چطور برم

کد اهنگ پیشواز هوروش بند با نام دلم پریشونه - بزودی

https://naslemusic.com







برچسب ها سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز هوروش بند با نام دلم پریشونه کد آهنگ پیشواز جدید سایت پیشواز من کد آهنگهای پیشواز هوروش بند با نام دلم پریشونه کد پیشواز هوروش بند با نام دلم پریشونه کد آهنگ هوروش بند با نام دلم پریشونه کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید هوروش بند با نام دلم پریشونه هوروش بند با نام دلم پریشونه کد آهنگ پیشواز هوروش بند با نام دلم پریشونه جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو