loading...

پیشواز من

کد پیشواز بی احتیاط راغبKod pishvaz Ragheb Bi Ehtiatکد پیشواز بی احتیاط راغببهمراه متن آهنگ بی احتیاط راغبانقدر بی احتیاط خیره شدم توی چشاتیه کاری کردی با دلم هیچی به چشمم نمیادانقدر دنبال عشق پرسه زد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 7 دوشنبه 13 اردیبهشت 1400


کد پیشواز بی احتیاط راغب

Kod pishvaz Ragheb Bi Ehtiat

کد پیشواز بی احتیاط راغب

بهمراه متن آهنگ بی احتیاط راغب

انقدر بی احتیاط خیره شدم توی چشات
یه کاری کردی با دلم هیچی به چشمم نمیاد

انقدر دنبال عشق پرسه زدم توی چشات
تو میدزدیدی نگاتو میدونم سخته برات

تو با اون نگات ازم یه عالمه حرف کیشدی
ما باید همدیگه رو یه ذره زودتر میدیدیم

تو که آوردی با عشقت واسه قلبم همه چیز
مطمئنم دیگه هیچ حسی واسم مثل تو نیست

تکست آهنگ بی احتیاط راغب

عشقو از اونی بپرس که حرفش سکوته
فاصلش با تو یه دنیاس اما رو به روته

اون که ترسید از خیالش از حسی که داره
حسرتش این بود یه بار بشینه کنارت

تو با اون نگات ازم یه عالمه حرف کیشدی
ما باید همدیگه رو یه ذره زودتر میدیدیم

تو که آوردی با عشقت واسه قلبم همه چیز
مطمئنم دیگه هیچ حسی واسم مثل تو نیست

**














اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو