loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز ایرانسل سهیل مهرزادگان آهوی مست صورتت از ماه هم ماه تره خنده هات از قلب من غم میبرهجای من نیستی ببینی خودتو چی بگم اصلا نمیدونم به تومن دوست دارم دوست دارم همین کی مث من عاشقی کرده

♥حسـ ــین♥ بازدید : 462 یکشنبه 15 تیر 1399



کد آهنگ پیشواز ایرانسل سهیل مهرزادگان آهوی مست

 

صورتت از ماه هم ماه تره خنده هات از قلب من غم میبره
جای من نیستی ببینی خودتو چی بگم اصلا نمیدونم به تو
من دوست دارم دوست دارم همین کی مث من عاشقی کرده بگین
من نفسام از نفسای توئه قلب من امن ترین جای توئه
تو شمع باشی دلم پروانته دوست داره تورو تو هر حالتت دریا تویی دلم دریاچته
شمع باشی دلم پروانته دوست داره تورو تو هر حالتت دریا تویی دلم دریاچته

 

تو نگات چی داری که مهربونم میکنه منو مجذوب خودش از خودم کم میکنه
تو نگات کنترل دلمو از دست میدم دنیامو به اون دوتا آهوی مست میدم
تو شمع باشی دلم پروانته دوست داره تورو تو هر حالتت دریا تویی دلم دریاچته
شمع باشی دلم پروانته دوست داره تورو تو هر حالتت دریا تویی دلم دریاچته









اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو