loading...

پیشواز من

X کد اهنگ پیشواز ارمین 2afm برای همراه اول X کد آهنگ پیشواز همراه اول آرمین 2afm صدامو داری X کد اهنگ پیشواز ارمین تو اف ام همراه اول X کد آوای انتظار همراه اول آرمین 2afm X ک

♥حسـ ــین♥ بازدید : 5149 جمعه 22 تیر 1397
X کد اهنگ پیشواز ارمین 2afm برای همراه اول X کد آهنگ پیشواز همراه اول آرمین 2afm صدامو داری X کد اهنگ پیشواز ارمین تو اف ام همراه اول X کد آوای انتظار همراه اول آرمین 2afm X کد آهنگ پیشواز همراه اول آرمین 2afm شبا کجایی X کد آهنگ پیشواز ایرانسل آرمین 2afm صدامو داری X اهنگ پیشواز ایرانسل ارمین تو اف ام X کد اهنگ پیشواز ارمین 2afm برای ایرانسل X کد پیشواز امیر تتلو

کد آهنگ پیشواز همراه اول آرمین ۲afm و کسب مجوز !!! + عکس

کد آهنگ پیشواز همراه اول آرمین 2afm و کسب مجوز !!! + عکس

کد آهنگ پیشواز همراه اول آرمین ۲afm و کسب مجوز !!! + عکس

در صفحه ی اینستاگرام آرمین ۲afm(خواننده )کد آهنگ پیشواز همراه اول تبلیغ شد.

تبلیغات و سواستفاده از ستارگان در کسب درآمد از اپراتورها و همچنین عدم نظارت اپراتورهای ایران بر فعالیت های تبلیغاتی و کسب درآمد از این طریق باعث شده که هر کس برای خود راه درآمدی از این طریق داشته باشند .

آرمین زارعی معروف به آرمین ۲afm خواننده زیر زمینی که بارها گفته است که برای کسب مجوز تلاش کرده و میکند این بار با حرکتی عجیب در صفحه اینستاگرام خود جنجال جدیدی را آغاز کرده است .

آرمین ۲afm با انتشار عکسی از ارسال کدی به یک شماره برای دریافت لینک آهنگ آرمین ۲afm خبر داد .

مطلب آهنگ پیشواز همراه اول آرمین ۲afm که آهنگ های وی هنوز مجوز نگرفته است در برخی سایت ها باعث شگفتی شده بود که ما را ترغیب کرد تا با مراجعه به صفحه اینستاگرام آرمین زارعی و ارسال کد اعلام شده پیگیر این موضوع شویم .

اول اینکه آرمین زارعی در توضیح این عکس نوشته بود که با ارسال این کد لینک آهنگ های وی را دریافت خواهیم کرد نه آهنگ پیشواز آرمین ۲afm .

کد آهنگ پیشواز همراه اول آرمین 2afm و کسب مجوز !!! + عکس

کد آهنگ پیشواز همراه اول آرمین ۲afm و کسب مجوز !!! + عکس

ما با ارسال کدی که در صفحه آرمین ۲afm بوده است همانطور که انتظار میرفت با کد آهنگ پیشواز آرمین ۲afm رو به رو نشدیم بلکه با اس ام اس تبلیغاتی که روزانه با چندین تای آنها رو به رو میشویم را در پاسخ پیام خود دیدیم .

پیامی که در آن به دانلود آهنگ جدید اشاره شده و لینک آهنگ آرمین ۲afm ارسال شده و هر روزه ۴۰۰ تومان پیام کسر خواهد شد .

اول اینکه هنوز در تعجبیم که چگونه یک خواننده غیر مجاز موفق به ارسال لینک آهنگ های خود و تبلیغ خود بپردازد و دوم اینکه چگونه آرمین ۲afm با این روش سعی بر کسب درآمد داشته است .

جالب تر از این موضوع این بوده که آرمین ۲afm از کسب مجوز برای آهنگ های خود به زودی خبر داده است .

 

https://nasimfun.com/kod-music-hamrah-aval-armin2afm/







برچسب ها کد اهنگ پیشواز ارمین 2afm برای همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول آرمین 2afm صدامو داری کد اهنگ پیشواز ارمین تو اف ام همراه اول کد آوای انتظار همراه اول آرمین 2afm کد آهنگ پیشواز همراه اول آرمین 2afm شبا کجایی کد آهنگ پیشواز ایرانسل آرمین 2afm صدامو داری اهنگ پیشواز ایرانسل ارمین تو اف ام کد اهنگ پیشواز ارمین 2afm برای ایرانسل کد پیشواز امیر تتلو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو