loading...

پیشواز من

کد آهنگهای پیشواز   بگو کجایی از رضا صادقی,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ   بگو کجایی از رضا صادقی,کد آهنگ پیشواز جدید   بگو کجایی از رضا صادقی,کد آهنگ پیشواز   بگو ک

♥حسـ ــین♥ بازدید : 267 شنبه 01 دی 1397

کد آهنگهای پیشواز   بگو کجایی از رضا صادقی,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ   بگو کجایی از رضا صادقی,کد آهنگ پیشواز جدید   بگو کجایی از رضا صادقی,کد آهنگ پیشواز   بگو کجایی از رضا صادقی,کد آهنگ پیشواز,  بگو کجایی از رضا صادقی,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز   بگو کجایی از رضا صادقی جدید,کد پیشواز   بگو کجایی از رضا صادقی,

متن آهنگ رضا صادقی به نام بگو کجایی

به سوی تو به شوق روی تو به طرف کوی تو سپیده دم آیم مگر تو را جویم بگو کجایی نشان تو گه از زمین گاهی از آسمان جویم ببین چه بی پروا ره تو می پویم بگو کجایی کی رود رخ ماهت از نظرم.. نظرم به غیر نامت کی نام دگر ببرم اگر تو را جویم، حدیث دل گویم، بگو کجایی به دست تو دادم، دل پریشانم، دگر چه خواهی فتاده‌ام از پا، بگو که از جانم، دگر چه خواهی یک دم از خیال من نمی‌روی ای غزال من دگر چه پرسی زحال من تا هستم من، اسیر کوی توام، به آرزوی توام اگر تو را جویم، حدیث دل گویم، بگو کجایی به دست تو دادم، دل پریشانم، دگر چه خواهی فتاده‌ام از پا، بگو که از جانم، دگر چه خواهی اگر تو را جویم، حدیث دل گویم، بگو کجایی به سوی تو به شوق روی تو به طرف کوی تو کجایی
https://www.musicma.ir

کد آهنگ پیشواز بگو کجایی از رضا صادقی بزودی ...







برچسب ها کد آهنگهای پیشواز بگو کجایی از رضا صادقی سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ بگو کجایی از رضا صادقی کد آهنگ پیشواز جدید بگو کجایی از رضا صادقی کد آهنگ پیشواز بگو کجایی از رضا صادقی کد آهنگ پیشواز بگو کجایی از رضا صادقی کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز بگو کجایی از رضا صادقی جدید کد پیشواز بگو کجایی از رضا صادقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو